ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سیل در شهرهای غربی و جنوبی ایران

بارش شدید باران موجب جاری

بارش شدید باران موجب جاری شدن آب‌های سطحی و سیل در بسیاری از شهرهای غربی و جنوبی ایران شده است. وضعیت سیل خوزستان، ایلام و لرستان تا کنون بحرانی است. سر ریز شدن سد دز در شمال خوزستان در نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه ۲۶ فروردین موجب طغیان رودخانه دز شد؛ سیل پل شناور دزفول را در هم شکست.

همچنین رودخانه خرم رود و کشکان در خرم آباد هم طغیان کرده و جاده‌های منتهی به این شهر در برخی نواحی زیر آب‌اند. بارش سنگین باران که درسه روز گذشته ادامه داشته، موجب جاری شدن سیلاب در شهر نورآباد و بسیاری از مناطق روستایی خرم آباد شده و خسارت فراوانی را بر جای گذاشته است. به گزارش شرکت راه آهن ایران، در لرستان پس از ریزش کوه، قطاری از ریل خارج شده و خط آهن شمال به جنوب فعلا مسدود است.

در استان ایلام و کرمانشاه هم سیل خسارتی به زیر ساخت‌ها، زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها وارد کرده است. در کرمانشاه بسیاری از اراضی کشاورزی زیر آب رفته‌اند و کشاورزان محصول خود را از دست داده‌اند. تا کنون یک نفر در ایلام در اثر جاری شدن سیل کشته شده است.

به غیر از لرستان، خوزستان، ایلام و کرمانشاه که جدی ترین خسارات را دیده‌اند، در استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، همدان، کردستان و آذربایجان شرقی هم بارندگی شدید موجب جاری شدن سیلاب شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.