ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ظریف دیدار کرد

گشایش دفتر دیپلماتیک دائمی اتحادیه اروپا در تهران و بحران سوریه از جمله موضوعاتی است که موگرینی قصد دارد بر سر آن با مقامات ایران رایزنی کند.

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که صبح شنبه ۲۸ فروردین، همراه با هیأتی عالی وارد تهران شده بود با محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، کمیسیونر‌های انرژی و آب و هوا، محیط زیست، شرکت‌ها و مؤسسات کارآفرینی، امور انسانی، آموزش و حمل و نقل در این سفر موگرینی را همراهی می‌کنند.

قرار است مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران دیدار کند و سپس همراه با او در کنفرانس خبری حضور یابد. او همچنین با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنتیت ملی و علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار خواهد کرد.

گشایش دفتر دیپلماتیک دائمی اتحادیه اروپا در تهران و بحران سوریه از جمله موضوعاتی است که موگرینی قصد دارد بر سر آن با مقامات ایران رایزنی کند.

شماری از نمایندگان پارلمان اروپا در نامه‌ای به موگرینی از او خواسته بودند تا در سفر خود به تهران گفت‌و‌گو درباره مسائل حقوق بشری را در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد و از این سفر به عنوان فرصتی برای طرح مشکلات مربوط به حقوق بشر در ایران استفاده کند.

اما در فهرست همراهان موگرینی که رسانه‌های داخلی ایران منتشر کردند نام نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور حقوق بشر دیده نمی‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    امده تا چکهای قراذدادههای محرمانه با شرکتهای ورشکسته ایتالیایی را نقدکند!

  • شهروند درجه سه

    ببخشید فراموش شد ، بفضل پول بیحساب نفت خام . بنیادها و ستاد اجرای فرمان امام و مرقد امام رضا و نفت و پتروشیمی و خودروسازی و بانکها و بیمه ها و مخابرات و ..... هرجای دیگر ... که بی حساب و کتاب و بی نظارت در دستان مبارک ولی امر مسلمین جهان است تا هرجور دلش خواست هزینه کند !

  • شهروند درجه سه

    به به ! حاج خانوم موگرینی ! خوش آمدید ! به آن خواهر کنار دستتان بفرمایید موهایش را بپوشاند تا اسلام به خطر نیفتد و بدتر ار آن نظام مقدس ضربه نخورد 1 شنیدم برای حقوق و مزایای بشر هم گفتگو دارید ! ولی ملت فتنه گر و بی بصیرت ایران اسلامی با مردمسالاری دینی و حقوق بشر برادر محمدجواد خو گرفته ! ( منظور آن یکی برادر محمد جواد یعنی برادر لاری جانی است ! یعنی خود برادر محمد جواد لاری جانی ! برادرش نه خودش!) شما با یان حرفها نمی توانید به نظام ضربه بزنید ! ملت بی بصیرت و فتنه گر ایران اسلامی هم در این سی و هفت سال هرچه کرد نتوانست به نظام مقدس ضربه بزند ! نظام مقدس ضد ضربه شده بفضل الهی و بفضل سپاه پاسداران و بسیج و امت حزب اله حاضر در صحنه و بفضل دولت روس !