ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وقوع زمین‌لرزه ۷.۸ ریشتری در اکوادور دست‌کم ۷۷ کشته برجای گذاشت

گبریل آلخیوار، شهردار پدرنالس می‌گوید که نیروهای امدادی تمام تلاش خود را برای نجات زیرآورماندگان به کار بسته‌اند اما «کار زیادی از آن‌ها ساخته نیست».

زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۷.۸ ریشتر شامگاه شنبه ۱۶ آوریل / ۲۸ فروردین سواحل اکوادور را لرزاند. این بزرگ‌ترین زمین‌لرزه در اکوادور از سال ۱۹۷۹ بود.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، تا کنون دست‌کم ۷۷ کشته در این زمین‌لرزه گزارش شده و تعداد تلفات رو به افزایش است.

بر اساس گزارش شهرداری شهر پدرنالس، شهری در نزدیکی مرکز این زمین‌لرزه، ساختمان‌های بسیاری در یکی از پرجمعیت‌ترین  محله‌ها و نیز مناطق توریستی و بندر این شهر فرو ریخته‌اند و خسارات وارده تا حدی است که برخی از ساختمان‌ها کاملاً «صاف» و با خاک یکسان شده‌اند.

گبریل آلخیوار، شهردار پدرنالس می‌گوید که نیروهای امدادی تمام تلاش خود را برای نجات زیرآورماندگان به کار بسته‌اند اما «کار زیادی از آن‌ها ساخته نیست».

به گفته خورخه گلاس، معاون رئیس جمهوری اکوادور، تنها در سه شهر مجاور محل وقوع زمین‌لرزه تاکنون ۴۱ کشته گزارش شده است.

دولت اکوادور در شش استان این کشور اعلام وضعیت اضطراری کرده است و متعاقباً مسابقات ورزشی و کنسرت‌ها در این مناطق لغو شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.