ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو کمیسیون امنیت ملی: احمدی‌نژاد نامزد قطعی انتخابات ریاست جمهوری است

بخشایش اردستانی تنها مانع حضور احمدی‌نژاد در انتخابات آتی را شورای نگهبان خواند و گفت چناچه شورای نگهبان او را ردصلاحیت نکند، او قطعاً پیروز انتخابات می‌شود.

احمد بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی پس از دیدار نوروزی با محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران، می‌گوید که او قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ کاندیدا خواهد شد.

بخشایش اردستانی، یکشنبه ۲۹ فروردین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گفت که اگر موانع حضور احمدی‌نژاد در انتخابات برطرف شود، او خود را بار دیگر نامزد ریاست جمهوری ایران خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت که همراه با ۱۶ نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی و به پیشنهاد روح‌الله حسینیان برای دیدار نوروزی به دفتر ولنجک احمدی‌نژاد رفته است.

او ادامه داد: «هدف ما صرفاً دیدار نوروزی بود و مباحث سیاسی در این جلسه مطرح نشد، اما بنده می‌گویم آقای احمدی‌نژاد حتماً برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ نامزد می‌شود».

این عضو کمیسیون امنیت ملی گفت که مجلس احمدی‌نژاد معتقد است نباید اجازه داد که فضا به سمت دوقطبی‌ شدن پیش برود، زیرا این مسأله خواست و هدف دولت حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران است.

نماینده مردم اردستان در مجلس نهم موفقیت احمدی‌نژاد در انتخابات بعدی را به دلیل وعده‌های اقتصادی عمل نشده در دولت روحانی دانست و گفت: «فارغ از محبوبیت احمدی‌نژاد به ‌ویژه در میان جمعیت روستانشین، عملکرد دولت روحانی در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، منجر به پیروزی او در انتخابات می‌شود».

احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، در دوران ریاست جمهوری خود تجربه اعتراضات گسترده مردمی، دانشجویی و کارگری را داشت. در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، مخالفان او اعتراضات بزرگی را سازمان دادند که جنبش سبز نام گرفت.

بخشایش اردستانی تنها مانع حضور احمدی‌نژاد در انتخابات آتی را شورای نگهبان خواند و گفت: «اگر شورای نگهبان از ورود احمدی‌نژاد به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ ممانعت نکند، او قطعاً در انتخابات حضور می‌یابند و پیروز می‌شوند. البته دلیلی برای ممانعت از ورود احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان وجود ندارد».

اسفندیار رحیم مشایی، معاون وقت احمدی‌نژاد که داوطلب نامزدی ریاست جمهوری در سال ۹۲ شده بود، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد. در دو سال گذشته، پرونده‌های متعددی از فساد اقتصادی دولت احمدی‌نژاد تشکیل شده است. از آن جمله می‌توان به پرونده‌های زمین‌خواری، جنگل‌خواری و پرونده اختلاس محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد اشاره کرد.

پیشتر نیز داود احمدی‌نژاد، برادر محمود احمدی‌نژاد، از «احتمال خیلی زیاد» نامزدی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ خبر داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فريبرز

    غير از اينكه شرم آوره اما احمدى نژاد شريك دزد و رفيق قافله است اما تو دشتستانى نوبت محاكمه تو و خانواده ات هم خواهد رسيد. اين جبر تاريخ هست. به اين شيرين خانم يا آقا شيرين هم ميگم خواهش ميكنم قهر نكنيد و راى بدين....

  • شیرین

    به احمدی رای نمیدیم