ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان ملل: اوضاع کمپ یرموک «ناامید کننده» است

کریس گانس، سخنگوی آژانس پناهندگان فلسطینی سازمان ملل می‌گوید که غیرنظامیانی که در کمپ یرموک به سر می‌برند در اثر بی‌غذایی و بی‌آبی به ورطه مرگ افتاده‌اند.

آژانس پناهندگان فلسطینی سازمان ملل در آخرین گزارش خود وضعیت پناهندگانی که در کمپ یرموک سوریه هستند را «ناامید کننده» توصیف کرد.

عکس از آرشیو - کمپ یرموک در دمشق، سوریه

خبرگزاری آسوشیتدپرس یکشنبه ۱۷ آوریل / ۲۹ فروردین گزارش داد که پناهندگانی که در این کمپ به سر می‌برند از فرط گرسنگی به حالت مرگ افتاده‌اند.

بر اساس گزارش این آژانس، ساکنان کمپ یرموک بیش از یک هفته است که غذا و آب دریافت نکرده‌اند.

کمپ یرموک، در دمشق، پایتخت سوریه قرار داد. طی درگیری‌های مسلحانه نیروهای دولتی با نیروهای داعش و دیگر گروه‌های افراط‌گرا نزدیک به ۱۰ هزار تن از آوارگان سوری به این کمپ آمده‌اند که پیشتر به پناهندگان فلسطینی اختصاص داشت.

کریس گانس، سخنگوی آژانس پناهندگان فلسطینی سازمان ملل می‌گوید که غیرنظامیانی که در کمپ یرموک به سر می‌برند در اثر بی‌غذایی به ورطه مرگ افتاده‌اند و بدنشان به دلیل کم‌آبی در خطر آسیب جدی است.

به گفته او، نبود غذا و آب بر وخامت جراحات کسانی که در حملات مسلحانه زخمی شده‌اند افزده است.

پیش از این ۱۵۰ هزار پناهجو در این کمپ به سر می‌بردند که با حمله چندین باره گروه‌های مختلف مسلح از جمله داعش، القاعده، جبهه النصره و راکت پرانی نیروهای دولتی، تعداد پناهنده‌ها کاهش یافته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.