ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شمار تلفات حیات وحش پارک سرخه‌حصار به ۱۹ حیوان رسید

محمد کرمی، رئیس اداره حیات‌وحش محیط‌ زیست استان تهران از تلف شدن ۹ حیوان دیگر در سرخه‌حصار خبر داد. پیش‌تر نیز ۱۰ حیوان دیگر در سرخه‌خصار تلف شده بودند.

محمد کرمی، رئیس اداره حیات‌وحش محیط‌ زیست استان تهران از تلف شدن ۹ حیوان دیگر در سرخه‌حصار خبر داد. پیش‌تر نیز ۱۰ حیوان دیگر در سرخه‌خصار تلف شده بودند.

محمد کرمی، امروز دوشنبه ۳۰ فروردین به خبرگزاری تسنیم گفت که بعد از تلف شدن ۱۰ قوچ و میش در ایام بعد از نوروز، هشت میش باردار و یک قوچ نیز در چند روز اخیر بر اثر بیماری که هنوز مشخص نیست چه بیماری‌ای است، تلف شده‌اند.

او با اشاره به این‌که تحقیقات در مورد مرگ این ۱۹ حیوان «به‌طور جدی» ادامه دارد، افزود که هر گونه بازدید علمی و دانشگاهی در سرخه‌حصار و خجیر ممنوع شده است.

به‌گفته کرمی، علت بیماری و تلف شدن این حیوانات در سرخه حصار همچنان نامعلوم است و نمی‌توان به این زودی درباره نوع بیماری و یا طاعون بودن آن اظهار نظر کرد و همه چیز بستگی به جواب نهایی دامپزشکی دارد.

سرخه‌حصار یکی از قدیمی‌ترین شکارگاه‌های ایران است که در شرق تهران قرارگرفته و مساحت آن در حدود ۹۱۶۸ هکتار است.

این منطقه از سال ۱۳۵۹ به‌عنوان پارک ملی به ثبت رسیده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.