ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیروزی کلینتون و ترامپ در نیویورک

در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در ایالت نیویورک، هیلاری کلینتون در حزب دمکرات رقیب خود برنی سندرز را شکست داد و دونالد ترامپ در حزب جمهوری‌خواه نیز موفق شد از رقبای خود، جان کسیج و تد کروز پیشی بگیرد.

در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در ایالت نیویورک، هیلاری کلینتون در حزب دمکرات رقیب خود برنی سندرز را شکست داد و دونالد ترامپ در حزب جمهوری‌خواه نیز موفق شد از رقبای خود، جان کسیک و تد کروز پیشی بگیرد.

دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه و هیلاری کلینتون از حزب دمکرات

به‌گزارش آسوشیتدپرس، در این ایالت، در رقابت‌های درونی حزب دمکرات، هیلاری کلینتون ۵۷,۹ درصد و برنی سندرز ۴۲,۱  درصد آرا را به‌دست آوردند. بدین ترتیب کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا گام بزرگی به‌سوی پیروزی نهایی در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا برداشت.

در حزب جمهوری‌خواه، به‌ترتیب، دونالد ترامپ ۶۰,۵ درصد، جان کسیک ۲۵,۱ درصد و تد کروز ۱۴,۵ درصد آرا را کسب کردند. سرنوشت رقابت‌های حزب جمهوری‌خواه اما هنوز معلوم نیست.

با این حال بنا به پیش‌بینی آسوشیتدپرس ترامپ این بخت را دارد که در کنگره انتخاب کاندیدای اصلی حزب جمهوری‌خواه در تابستان آینده اکثریت مطلق آرا را به‌دست آورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هشتم نوامبر / ۱۸ آبان برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    بحول و قوه الهی ترامپ برنده میشود تا این بحرانها ادامه یابد و بلکه بیشتر شود تا ولی امر مطلق مسلمین جهان حرف کم نیاورد و سپاه پاسداران هم بیکار نشود و فضای پرتنش و و وضع فوق العاده ادامه یابد تا بتوان ملت بی بصیرت و فتنه گر ایران را به بهانه این وضع و توطئه دشمن در مشکلات نگهداشت و سرکوب کرد . دشمن می خواهد ما دشمن نداشته باشیم تا هم ولی امر مسلمین جهان بهانه برای دشمن تراشی و حرافی و دشمن دشمن گفتن کم بیاورد و هم سپاه پاسداران مشغول موشک سازی و جو سازی علیه مردم فتنه گر نشود و بیکار شود، هم در وضع عادی ملت فتنه گر ایران فرصت داشته باشد به نظام ضربه بزند. انشاله تعالی بفضل الهی با رهبری خردمندانه ولی امر مسلمین جهان با اقتصاد مقاومتی بتوان کالاهای بنجل بیشتری از چین وارد کرد و سودهای نجومی برد ، هم روابط با دولت خدمتگزار اسلام و مسلمین و نظام مقدس روسیه ادامه یابد و بیشتر شود. با دعای امت حزب اله حاضر در صحنه و فرماندهان سپاه و مراجع عظام و ولی امر مطلق مسلمین جهان ترامپ برنده می شود!