ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده پلیس تهران: گشت‌های نامحسوس را مردم خواستند

سردار حسین ساجدی‌نیا درباره «طرح امنیت اخلاقی نامحسوس» گفت اجرای این طرح به خواست مردم بوده است. او افزود این مأموران با مردم حضوری برخورد نمی‌کنند و تنها گزارش‌های خود را به مأموران دیگر منتقل می‌کنند.

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره «طرح امنیت اخلاقی نامحسوس» گفت اجرای این طرح به خواست مردم بوده است.

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ

ساجدی‌نیا روز چهارشنبه دوم اردبیهشت ضمن اعلام این موضوع افزود چندین موضوع، از جمله «مزاحمت نوامیس» و «حرکات نامتعارف و خطرآفرین در حوزه راهنمایی و رانندگی» از دغدغه‌های مردم بوده است و مردم از پلیس انتظار دارند در این زمینه‌ها دغدغه آن‌ها را برطرف کند.

رئیس پلیس تهران، دوشنبه ۳۰ فروردین خبر داد که بیش از هفت هزار مأمور «نامحسوس پلیس امنیت» برای اجرای «طرح امنیت اخلاقی» تنها در پایتخت فعال شده‌اند. به‌گفته او این مأمورهای مخفی برای برخورد با بدحجابی، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و کشف حجاب در خودروها راهی خیابان‌های تهران شده‌اند.

خبر آغاز به کار هفت هزار مأمور مخفی برای گشت ارشاد بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی یافت.

حسین ساجدی‌نیا استفاده از مأموران مخفی در اقدامات پلیس و گشت ارشاد را «قانونی» خواند و گفت کلیه عملیات این مأموران تحت نظارت سیستم‌های نظارتی پلیس قابل کنترل است.

او همچنین افزود همه این مأموران از کارکنان کادر پلیس تهران و ضابط قضائی هستند و انتخاب آن‌ها براساس معیارهای از پیش تعیین‌شده و تأیید مراجع مربوطه صورت گرفته است.

به‌گفته ساجدی‌نیا مأموران مخفی صرفاً اطلاعات لازم را از طریق سیستم‌های ارتباطی به مرکز پلیس اعلام می‌کنند و خود «به هیچ‌وجه، مواجهه حضوری و برخورد با مردم را ندارند» و هرگونه اقدامی که نیاز به برقراری ارتباط با مردم باشد توسط مأموران انتظامی با شناسه پلیسی انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ «افزایش امنیت روانی جامعه» را مهمترین مأموریت مأموران مخفی عنوان کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    ایجاد شغل از نوع جنتی و شرکا !

  • حمید

     گشتهای نامحسوس را مردم نخواسته اند بلکه اقدامی است منحوس  و قبیح به دستور ولی فقیه در جهت پیشگری از شورش خیابانی محسوس  مردم در برابر فشار روزفزن اقتصادی و بحران غیر قابل حل سیاسی که  نظام حکومتی با آن روبرو است. و یادمان نرود که خمینی هم  پا را از این  فراتر گذاشته و بطور واضح و روشن و محسوس همسایه را به جاسوسی و گزارش دادن رفتار مشکوک همسایه خود تشویق میکرد. عملی حرام و مقبوح که خداوند بشدت در قرآن آنرا نکوهش  میکند چه به شکل محسوس و جه بصورت  نامحسوس. "اى كسانیكه ايمان آورده‏ ايد از بسيارى از گمانها بپرهيزيد كه پاره‏ اى از گمانها گناه است و جاسوسى مكنيد و بعضى از شما غيبت بعضى دیگر نكند. آيا كسى از شما دوست دارد كه گوشت برادر مرده‏ اش را بخورد؟ از آن كراهت داريد [پس] از خدا بترسيد كه خدا توبه ‏پذير مهربان است." آیه ۱۲ از سوره ۴۹

  • adam

    تو  که   راست  میگی....**و  **آدم   دروغگو......... و  آن  مردمی   که   از   تو   خواستند   را   باید    نسلشان   را  از   روی   زمین  برداشت.   

  • نادر

    گشت نامحسوس امنیت اخلاقی! راه انداخته‌ایدو حقوق نیروها و عوامل را مالیات ما تأمین کند؟ غارت و چپاول کشور گشت نامحسوس نیاز ندارد؟ تورم و بیکاری و این همه مشکل رنگارنگ و بدبختی و فلاکت مردم گشت نامحسوس نمی‌خواهد؟ نمی‌دانید که این‌گونه فقط بر خشم مردم می‌دمید؟ نمی‌دانید که باد می‌کارید؟ و جالبتر اینکه: در نمام ایران ۲۶۰۰ نفر برای حفاظت از محیط زیست استخدام شده اند اما تنها در تهران ۷۰۰۰ نفر برای گشت نامحسوس حجاب به کارگرفته شده اند