ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اوباما: اعزام نیروی زمینی به سوریه برای براندازی اسد اشتباه است

باراک اوباما در گفت‌وگو با شبکه بی‌بی‌سی گفت که آمریکا قصد ندارد برای براندازی رژیم اسد نیروی زمینی به سوریه اعزام کند اما به حملات علیه داعش ادامه خواهد داد.

باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، در گفت‌وگو با تلویزیون بی‌بی‌سی گفت که اشتباه است اگر آمریکا، بریتانیا و دیگر کشورهای متحد برای براندازی رژیم بشار اسد غربی به سوریه نیروی زمینی اعزام کنند.

رئیس جمهوری آمریکا در این گفت‌وگوی اختصاصی که یکشنبه ۲۴ آوریل / پنجم اردیبهشت از شبکه جهانی بی‌بی‌سی پخش شد گفت که بر این باور است که  جامعه جهانی باید بر تمام طرف‌های درگیر در سوریه، از جمله روسیه و ایران که از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه حمایت می‌کنند و اپوزسیون میانه‌رو فشار وارد کند تا برای رسیدن به دوره انتقال قدرت در سوریه بر سر میز مذاکره بنشینند.

اوباما گفت که فکر نمی‌کند در ۹ ماه باقی‌مانده از دوران ریاست جمهوری خود، داعش به طور کامل شکست بخورد و اضافه کرد: «اما می‌توانیم فضای عملیات آن‌ها را تنگ‌تر کنیم».

سال گذشته رئیس جمهوری آمریکا وعده داده بود که داعش شکست خواهد خورد، هر چند که بیرون راندن آن از عراق به طول بینجامد.

او در ادامه تأکید کرد که نیروهای ائتلاف به رهبری ایالات متحده به حملات خود علیه اهداف داعش در مناطقی مانند رقه ادامه خواهند داد و بخش‌هایی از سوریه را که مسیر اعزام افراد مسلح داعش به سمت اروپا است تحت کنترل خواهند گرفت.

وزارت دفاع آمریکا پس از حملات تروریستی به بروکسل گفته بود که اروپا باید از مبارزه با تروریست‌ها در سوریه و عراق بیشتر پشتیبانی کند.

رئیس جمهوری آمریکا که برای دیداری سه روزه به بریتانیا سفر کرده بود، صبح یکشنبه برای رایزنی درباره پیمان بازرگانی و سرمایه‌گذاری ترنس‌آتلانتیک وارد آلمان شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شش

    اوباما شاید ردست میگیوید چون جبهه منظمی وحود ندارد که جنگ کلاسیک باشد. ولی ماهواره و هواپیماهای تجسسی و حاسوسان ناتو، مخفی گاهها و مراکز انبار و ذاعه مهمات ارتش د/زخیم سوریه و حزبه .. بلد است. با صدها بمیاران همه فرودگاههای و پایگاههای رژیم اسد و حامیانش نابود کند. باقی کار مخالفان انجام میدهند. البته اول نیورهای دموکراتیک شکمنال به بالترین تجهیزاتن سبک و سنگین مجهز کند. حتی موشکهای پاتریوت و هلی کوچتر. اجازه دهد راضی داعش این نیورهای معارض تصرف کنند و سپس ظرف یک ماه رزیم استبدادی سوریه نابود میشود.