ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محدود شدن فعالیت سازمان‌های کمک‌رسان در حملات اخیر به حلب

به‌دلیل حملات گسترده به شهر حلب در سوریه فعالیت نهادهایی که به‌منظور کمک به غیرنظامیان در این منطقه حضور دارند، به‌شدت محدود شده است.

به‌دلیل حملات گسترده به شهر حلب در سوریه فعالیت نهادهایی که به‌منظور کمک به غیرنظامیان در این منطقه حضور دارند، به‌شدت محدود شده است.

نجات یک کودک پس از بمباران حلب

در حملات اخیر به حلب سازمان کمک به کودکان روستایی یک پناهگاه موقت را تخلیه کرد و حدود ۲۰ نوجوان را به دمشق و مکان امن منتقل کرد.

روز گذشته پنج‌شنبه ۲۸ آوریل / ۹ اردیبهشت یک خمپاره در نزدیکی این پناهگاه منفجر شد و آن را ویران کرد.

پنج‌شنبه یک بیمارستان مورد حمایت سازمان پزشکان بدون مرز نیز هدف بمباران قرار گرفت و دست‌کم ۳۰ نفر در جریان آن کشته شدند. در میان آن‌ها بیماران، کودکان و گزشکان دیده می‌شدند.

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا رژیم سوریه را عامل حمله به بیمارستان دانست و گفت آن‌ها به‌عمد مراکز پزشکی را مورد هدف خود قرار می‌دهند.

کری از روسیه خواست تا رژیم بشار اسد را در این‌باره زیر فشار قرار دهد.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل نیز حمله به بیمارستان حلب را محکوم کرد. او گفت هدف قرار دادن غیرنظامیان غیرقابل توجیه است.

بان کی مون از طرف‌های درگیری خواست تا آتش‌بسی را که از ماه فوریه برقرار شده رعایت کنند.

او از روسیه و آمریکا خواست تا از نفوذ خود برای ادامه آتش‌بس استفاده کنند.

استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل برای حل بحران سوریه در آخرین اظهارنظر خود نقض آتش‌بس را خطری جدی برای ادامه مذاکرات ژنو دانست.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید از روز جمعه گذشته تا کنون بر اثر حملات نیروهای دولتی سوریه و شورشیان در حلب، در مجموع ۱۳۹ غیرنظامی کشته شده‌اند.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر نیز روز چهارشنبه ۲۷ آوریل / ۸ اردیبهشت تعداد غیرنظامیان کشته‌شده در این حملات را ۸۹ نفر اعلام کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.