ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تعطیلی ۸۵ درصد مجتمع‌های صنعتی در استان کرمانشاه

قاسم جاسمی، منتخب مردم کرمانشاه در مجلس دهم می‌گوید که ۸۵ درصد از مجتمع‌های صنعتی و تجاری در استان کرمانشاه دچار رکود و تعطیلی شده‌اند.

قاسم جاسمی، نماینده کرمانشاه در مجلس دهم می‌گوید که ۸۵ درصد از مجتمع‌های صنعتی و تجاری در استان کرمانشاه دچار رکود و تعطیلی شده‌اند.

جاسمی، امروز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت به خبرگزاری تسنیم گفت که تنها ۱۰ تا ۱۵درصد مجتمع‌های صنعتی و تجاری در استان کرمانشاه فعال هستند که این واحدهای فعال نیز با ۴۰ تا ۴۵ درصد از ظرفیت اصلی خود کار می‌کنند.

جاسمی از دولت خواست تا با توجه به ظرفیت‌ها و مشکلات استان کرمانشاه در تخصیص اعتبارات به این منطقه «نگاه ویژه‌ای داشته باشد».

او صنعت را در استان کرمانشاه «ضعیف» توصیف کرد که نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی برای کاهش نرخ بیکاری است.

استان کرمانشاه جزو سه استانی در ایران است که بیشترین بیکاری را دارد.

رضا رحیمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه سال گذشته از تعطیلی ۲۰۶ واحد تولیدی در این استان خبر داده و گفته بود که تعطیلی این واحد‌ها سه هزار نفر را به جمعیت بیکار استان افزوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.