ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت ۵۸ نفر در رابطه با درگیری روز انتخابات ممسنی

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۵۸ نفر در پیوند با درگیری‌های شهرستان ممسنی در روز برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم خبر داد.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۵۸ نفر در پیوند با درگیری‌های شهرستان ممسنی در روز برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم خبر داد.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان فارس

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، علی القاصی، امروز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت، ضمن اعلام این خبر اتهامات این افراد را از جمله «اخلال در نظم و امنیت، تخریب، تبلیغات غیرمجاز و اقدام به تیراندازی» عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: «دستور قضایی لازم در راستای برخورد قاطع با عاملان درگیری در جریان برگزاری دور دوم انتخابات صادر شده است.»

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، جمعه ۱۰ اردیبهشت، روز برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم خبر تیراندازی در ممسنی را اعلام کرد و گفت بر اثر این تیراندازی چهار نفر مجروح شدند. رهام پیکری، فرماندار این شهر نیز همان روز از بازداشت ۲۵ نفر در این رابطه خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس اقدام به تیراندازی را از سوی یک نفر عنوان کرد و گفت در جریان آن شش نفر مجروح شدند که پس از انتقال به مراکز درمانی حال مجروحان مساعد گزارش شده است.

مقامات محلی و حکومتی این درگیری‌ها را «غیرامنیتی» نامیده‌اند.

در ممسنی، حسین گودرزی نامزد اصلاح‌طلب لیست امید پیروز دور دوم انتخابات مجلس شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.