ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فساد اخلاقی در تلویزیون ایران: ملاقات ۳۰ زن بازیگر با معاون صدا و سیما

زنان بازیگر ادعا کرده بودند که به دلیل آنکه متأهل هستند، تهیه‌کنندگان به آن‌ها پیشنهاد کار در تلویزیون جمهوری اسلامی را نمی‌دهند. معاون صدا و سیما با آن‌ها دیدار و گفت‌و گو کرد.

علی اصغر پورمحمدی با نمایندگان ۳۰ زن بازیگر سینما و تئاتر ایران دیدار و گفت‌و گو کرد. این زنان بازیگر ادعا کرده بودند که به دلیل آنکه متأهل هستند، تهیه‌کنندگان به آن‌ها پیشنهاد کار در تلویزیون جمهوری اسلامی را نمی‌دهند. آن‌ها در نامه سرگشاده‌ای که امضاءکنندگان آن مشخص نبودند از معاون صدا و سیما درخواست کرده بودند که به آن‌ها کار بدهد. پاسخ علی اصغر پورمحمدی به این ۳۰ بازیگر زن چنین بود: با بی‌اخلاقی‌ها و فساد در تلویزیون دولتی ایران برخورد می‌شود.

دیدار زنان بازیگر با علی اصغر پورمحمدی درباره فساد اخلاقی در پشت صحنه تلویزیون ایران

علی اصغر پورمحمدی، پسرعموی مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری دولت حسن روحانی‌ست.

معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی، ظهر دوشنبه ۱۳ اردیبهشت نمایندگان ۳۰ زن بازیگر سینمای ایران را که از بیکاری گلایه کرده بودند به حضور پذیرفت. او در دیدار با این بازیگران گفت به دلیل بحران مالی تلویزیون دولتی ایران تعداد مجموعه‌های تلویزیونی از ۲۰ سریال به چهار سریال کاهش پیدا کرده و تله‌تئاترها هم کاهش محسوسی داشته است.

۳۰ زن بازیگر که نام آن‌ها مشخص نیست در نامه سرگشاده‌ای که به کوشش فقیه سلطانی، بازیگر سینما و تئاتر، ۱۱ اردیبهشت در رسانه‌های داخلی منتشر شد، از رکود شغلی و رکود اقتصادی گلایه کرده بودند. آن‌ها این مدعا را در میان آورده بودند که به دلیل آنکه اشخاص «بی‌صلاحیت و شهوت‌پرست» در پشت صحنه اکثر پروژه‌های تلویزیونی حضور دارند، آن‌ها که متأهل‌اند از میدان به در شده‌اند. این بازیگران در نامه‌شان به علی اصغر پورمحمدی گفته بودند که شبکه‌های ماهواره‌ای به آن‌ها پیشنهاد همکاری داده‌اند، اما آن‌ها که «عاشق ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی» در ایران‌اند، مایل‌ نیستند ایران را ترک کنند.

معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی به این هنرمندان وعده داد که با فساد مقابله کند. او همچنین از طرح تشکیل خانه هنرمندان سیما خبر داد.

پیش از این امیر تاجیک، مدیرکل شبکه مستند تلویزیون دولتی ایران در نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی، رییس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی از فروش بخشی از آرشیو تلویزیون به برخی شبکه‌های خارج از کشور خبر داده بود.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.