ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مینو خالقی در همایش فراکسیون امید شرکت نکرد

محمدرضا عارف، گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس شورای اسلامی در اعتراض به عدم حضور خالقی همایش را ترک کرد و محمدرضا تابش نیز در این همایش حاضر نشد.

مینو خالقی، نماینده منتخب دهمین دوره مجلس ایران  در مراسم همایش فرآیند قانون‌گذاری، الزامات و راهکارها که توسط فراکسیون امید در پاستور برگزار شد، حضور نیافت.

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، محمدرضا عارف، نماینده مجلس و گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس شورای اسلامی که از بامداد شنبه ۱۸ اردیبهشت در محل این همایش حاضر شده بود در اعتراض به عدم حضور خالقی این مراسم را ترک کرد.

قرار است عصر امروز همایش فراکسیون امید در ساختمان پاستور برگزار شود.

محمدرضا تابش، سخنگوی اصلاح‌طلبان نیز در سالن این همایش حاضر نشد.

پیشتر مینو خالقی به دعوت عارف به به همراه ۲۸۹ نماینده منتخب دیگر ضیافت شام  امشب حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران دعوت شد.

از سوی دیگر علی لاریجانی، رئیس مجلس نیز با نمایندگان منتخب دیدار خواهد داشت و روزنامه شرق خبر داد که مینو خالقی به این نشست نیز دعوت شده اما خبرگزاری صدا و سیما در گزارشی نوشت که ۲۸۹ تن از نمایندگان منتخب به نشست با لاریجانی دعوت شده‌اند.

مینو خالقی منتخب سوم اصفهان است که شورای نگهبان پس از برگزاری انتخابات، آرای او را باطل کرده است اما حسن روحانی بر راه‌یافتن ١٨ زن از جمله مینو خالقی به مجلس و بررسی اعتبارنامه نمایندگان توسط مجلس تأکید دارد.

بر اساس برخی از گزارش‌های غیررسمی، دلیل رد صلاحیت و ابطال آرای خالقی «عدم رعایت شئونات اسلامی در سفرهای خارج از کشور» عنوان شده است. شورای نگهبان هنوز توضیح کافی در مورد رد صلاحیت خالقی نداده است.

روحانی پیش‌تر گفته بود که بررسی اعتبارنامه نمایندگان بر عهده مجلس است و هیچ نهاد دیگری حق دخالت در آن را ندارد.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت نیز هفته گذشته گفته بود که وزارت کشور درباره مینو خالقی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.