ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دست‌کم ۱۲ تن در چند انفجار در نقاط مختلف عراق کشته شدند

چندین انفجار در مناطق مختلف بغداد و شهرک‌های حومه در یک روز و به فاصله زمانی کم جان دست‌کم ۹ غیرنظامی و سه پلیس را گرفت.

مقامات عراقی از چند انفجار و حمله انتحاری در نقاط مختلف این کشور خبر دادند. در این انفجارها که یکشنبه هشتم مه / ۱۹ اردیبهشت رخ داد دست کم ۱۲ تن کشته و ده‌ها نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «مرگ‌بارترین» این انفجارها در شهرک ابوغریب در حومه غربی شهر بغداد، پایتخت عراق رخ داد. این حمله انتحاری بیرون خیمه‌ای که برای مراسم تدفین همسر یکی از مقامات محلی زده شده بود رخ داد. سه پلیس و دو غیرنظامی کشته و دست‌کم ۱۶ تن زخمی شدند.

در همین روز در شهر مدائن نیز بمبی در منطقه تجاری شهر مدائن، در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی بغداد منفجر شد. در این انفجار سه تن کشته و ۱۰ تن زخمی شدند.

در دو انفجار دیگر در دو منطقه تجاری شهر بغداد نیز چهارتن جان باختند و ۱۷ تن مجروح شدند.

مسئولان بهداشت و امدادگران پزشکی تعداد تلفات این انفجارها را تأیید کردند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجارها را برعهده نگرفته است.

از شنبه ۱۱ اردیبهشت که پارلمان عراق به تصرف طرفداران مقتدی صدر، روحانی شیعی درآمد، چندین حمله انتحاری و انفجار در مناطق تجاری و بازارهای عراق جان ده‌ها شهروند غیرنظامی را گرفته است.

دو انفجار انتحاری در یکشنبه یکم مه / ۱۲ اردیبهشت در جنوب عراق جان دست‌کم ۳۰ غیرنظامی را گرفت. داعش مسئولیت آن انفجارها را برعهده گرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.