ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیروزی سندرز و ترامپ در ایالت ویرجینای غربی

در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بین کاندیداهای حزب دمکرات، هیلاری کلینتون با شکست در مقابل رقیب خود برنی سندرز در ایالت ویرجینای غربی باید همچنان در ادامه رقابت‌ها بر مقاومت سندرز حساب کند.

در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بین کاندیداهای حزب دمکرات، هیلاری کلینتون با شکست در مقابل رقیب خود برنی سندرز در ایالت ویرجینای غربی باید همچنان در ادامه رقابت‌ها بر روی مقاومت سندرز حساب کند.

برنی سندرز زمانی می‌تواند در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی بر هیلاری کلینتون غلبه کند که در رقابت‌های بعدی با آراء بالایی پیروز شود.

رقابت‌های پیش‌انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در ایالت ویرجینای غربی سه‌شنبه ۱۰ مه / ۲۱ اردیبهشت به‌وقت محلی برگزار شد. در این ایالت کلینتون تنها توانست ۳۶ درصد آرا را به‌دست آورد در حالی‌که سندرز ۵۱,۴ درصد آرا کسب کرد.

برنی سندرز پس از پیروزی اعلام کرد که در آینده برای هر یک رأی مبارزه خواهد کرد.

با این حال این کاندیدای جناح چپ حزب دمکرات آمریکا زمانی می‌تواند در رقابت‌های پیش‌انتخاباتی بر وزیر امور خارجه پیشین آمریکا غلبه کند که در رقابت‌های بعدی با آراء بالایی پیروز شود.

در بین جمهوری‌خواهان دونالد ترامپ، تنها کاندیدای باقی مانده موفق شد در ایالت ویرجینای غربی ۷۶,۹ درصد آرا را به‌دست آورد و یک گام دیگر به سوی رقابت‌های نهایی انتخابات ریاست جمهوری بردارد.

تد کروز و جان کسیک، دو نامزد دیگر حزب جمهوری‌خواه، در پی شکست در ایالت ایندیانا و ناامیدی نسبت به کاهش فاصله با ترامپ کارزار تبلیغاتی خود را به حالت تعلیق درآوردند. با این حال رأی‌دهندگان در ایالت ویرجینای غربی همچنان می‌توانستند به این دو رأی دهند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هشتم نوامبر / ۱۸ آبان برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.