ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یکی دیگر از مدیران صدا و سیما استعفا کرد

تغییرات در مدیران سازمان صدا و سیما ادامه دارد. پس از استعفای محمد سرافراز از مديريت این سازمان اکنون امیر تاجیک، مدیر شبکه مستند نیز استعفای خود را به معاون صدا و سیما تقدیم کرد.

در پی استعفای محمد سرافراز از مديريت سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی، امیر تاجیک، مدیر شبکه مستند این سازمان نیز از سمت خود استعفا کرد.

امیر تاجیک

امیر تاجیک از یاران نزدیک محمد سرافراز است. او در متن استعفانامه خود خطاب به علی‌اصغر پورمحمدی معاون صدا و سیما از عملکرد ۱۷ ماهه خود در شبکه مستند دفاع کرده و گفته است در این مدت سعی کرده از «مستندسازان جوان و خلاق» و «آنان که جایی برای عرض اندام نداشتند» استفاده کند.

او گفته است در «بدترین شرایط مالی» تاریخ صدا و سیما توانسته است بینندگان این شبکه مستند را دو رقمی کند و «افراد متخصص» را جایگزین افرادی کند که «رابطه‌شان با شبکه بر مبنایی غیر از تخصص بود».

با این حال امیر تاجیک به‌جز اشاره‌ای کوتاه به «تهمت‌ها و کارشکنی‌ها» دلیلی برای استعفای خود نیاورده است.

امير تاجیک در ۲۵ آذر سال ۹۳ حكم خود را از علی‌اصغر پورمحمدی تحويل گرفت. او پیش از آن مدیر تولید و مستند شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی بود.

روز گذشته، چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت پس از چند ماه شایعه درباره برکناری محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما، سرانجام با حکم رهبر جمهوری اسلامی عبدالعلی علی‌عسگری، از دوستان عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین این سازمان به ریاست آن منصوب شد.

محمد سرافراز مدیر شبکه پرس تی‌وی بود و ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در پی صدور حکمی از سوی خامنه‌ای به مدت پنج سال به‌عنوان رئیس سازمان صدا و سیما منصوب شد.

اتحادیه اروپا در ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ (۱۲ مارس ۲۰۱۳)، محمد سرافراز را به دلیل نقشی که در نقض گسترده و شدید حقوق شهروندان ایرانی داشت، از ورود به کشورهای این اتحادیه محروم و کلیه دارایی‌های او در اروپا را توقیف کرد.

پیش از محمد سرافراز، غلامرضا غلامی مدیر شبکه چهار سیما نیز استعفا کرده بود. غلامی در ۱۹ تیر ۹۴ به سمت مدیریت شبکه چهار سیما منصوب شد و شهریور همان سال استعفا کرد.

سایت تابناک نوشته است در روزهای آینده افراد دیگری از تیم محمد سرافراز از صدا و سیما خارج خواهند شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    اربابت که بهش گفتیم استعفاکردن رو دوست داری و یا محاکمه ؟ گفت چشم استعفا رو دوست دارم حالا نوبت شما آقا پسر عاقل شده ...استعفا رو دوست داری یا محاکمه و آبروریزی ؟ استعفا کردن رو دوست دارم. پس زود کاسه کوزه هات رو جمع کن و برو و دیگه اینجا پیدات نشه از این به بعد اینجا هم پاطوق پاسدارچی و همسرانشون میشه !!

  • ali

    عنقریب منتظر استعفای پورمحمدی هم باشید