ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سقوط در دستگاه خمیرگیری در کارخانه مقواسازی آذرشهر جان سه تن را گرفت

این دومین حادثه است که طی یک هفته در این شهرک اتفاق افتاد. درحادثه‌ای دیگر چهار کارگر کارخانه فولاد آذرشهر به دلیل ریختن مواد مذاب بر بدنشان دچار سوختگی شدید شدند.

سه کارگر کارخانه مقواسازی آذرشهر، در شهرک صنعتی آذرشهر پس از سقوط به دستگاه خمیرگیری مقوا در دم جان باختند. این دومین حادثه شغلی مرگبار در طی یک هفته در این شهرک صنعتی است.

خبرگزاری کار ایران، ایلنا، شنبه ۲۵ اردیبهشت خبر داد، این حادثه حدود ساعت دو عصر پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت رخ داد که در آن یک کارگر ۲۲ ساله، یک مرد ۶۰ ساله و فرزند ۲۹ ساله او پس از سقوط در دستگاه خمیرگیری مقوا جان خود را از دست دادند.

حبیب حسینقلی‌زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت که مرد ۶۰ ساله که خود صاحب کارگاه بود برای نجات کارگر ۲۲ ساله اقدام کرد که او نیز داخل دستگاه افتاد و پسر او نیز به قصد نجات پدر جلو آمده بود نیز در دستگاه سقوط کرد.

این دومین حادثه است که طی یک هفته در این شهرک اتفاق افتاد. درحادثه‌ای دیگر در ۱۶ اردیبهشت چهار کارگر ۲۲ تا ۴۰ ساله کارخانه فولاد آذرشهر به دلیل ریختن مواد مذاب بر بدنشان دچار سوختگی شدید شدند. یکی از کارگران با ۸۵ درصد سوختگی به بیمارستان سینا در تبریز انتقال یافته است.

بر پایه آمارهای پزشکی قانونی، ۱۴۹۴ تن در سال ۱۳۹۴ بر اثر حوادث شغلی جان خود را از دست داده‌اند و ۲۷ هزار و۵۱۰ تن نیز مصدوم شده‌اند. در استان آذربایجان شرقی در ۱۱ ماه نخست سال ۹۴، ۴۹ کارگر در حوادث شغلی جان باختند.

سقوط از ارتفاع، اصابت جسم سخت، برق گرفتگی و سوختگی از عوامل اصلی مرگ‌های ناشی از حوادث شغلی در ایران به شمار می‌روند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.