ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تنها مسیر ارتباطی مخالفان اسد به شهر حلب سوریه بمباران شد

دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا می‌گوید که این جاده در هفته گذشته چندین بار بمباران شد اما بمباران روز یکشنبه سهمگین‌ترین حمله هوایی به این منطقه بود.

تنها مسیری که مخالفان بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه می‌توانستند از آن طریق به شهر حلب بروند بمباران شد. این سهمگین‌ترین بمباران دراین منطقه از ماه فوریه بود.

عکس از آرشیو - بمباران جاده کاستلو منتهی به شهر حلب در شمال سوریه

به گزارش خبرگزاری رویترز، دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا خبر داد که هواپیماهای روسی یکشنبه ۲۲ مه/ دوم خرداد جاده کاستلو را بمباران کردند.

تاکنون مقامات روسیه و دولت سوریه انجام این عملیات را تأیید نکرده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا می‌گوید که این جاده در هفته گذشته چندین بار بمباران شد اما بمباران روز یکشنبه سهمگین‌ترین حمله هوایی به این منطقه بود.

شهر حلب در ۵۰ کیلومتری مرز سوریه با ترکیه قرار دارد و بخشی از آن در دست گروه‌های مخالف بشار اسد و قسمت‌هایی در کنترل نیروهای دولت سوریه است.

یکی از فرماندهان گروه «فاستقم کما امرت»، یکی از گروه‌های اسلام‌گرای مستقر در حلب، گفت که در حمله جت‌های روسی که از نیمه‌شب شنبه ۲۱ مه تا ساعت ۱۰ صبح یکشنبه جاده کاستلو و مناطق اطراف آن را بمباران کردند، تعدادی از شبه‌نظامیان مستقر در این محل کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای شبه نظامیان النصره را مسئول ناآرامی‌های چند روز گذشته در این منطقه دانست.

با پایان مدت آتش‌بس موقت در حلب، نبردهای نظامی در این منطقه از هفته گذشته از سرگرفته شد.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.