ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیشتازی نامزد حزب راست‌ افراطی اتریش در انتخابات ریاست جمهوری

چنانچه هوفر پیروز این انتخابات شود، اولین رئیس جمهوری اتریش از زمان جنگ جهانی دوم خواهد بود که از حزبی راست‌گرا به این مقام رسیده است.

نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در اتریش نشان می‌دهد نوربرت هوفر، نامزد حزب راست‌گرای افراطی آزادی اتریش با کسب بیش از ۵۰ درصد آرا پیشتاز است.

نوربرت هوفر، نامزد حزب راست‌گرای افراطی آزادی اتریش

خبرگزاری آسوشیتدپرس یکشنبه ۲۲ مه/ دوم خرداد خبر داد که ۵۷ درصد آراء شمارش شده است و هوفر با اختلاف کمی از رقیب خود، الکساندر ون در بلدن از حزب چپ‌گرای سبز جلو افتاده است.

ون در بلدن در شمارش اولیه آرا توانسته است ۴۹.۸ درصد آرا را به خود اختصاص دهد.

چنانچه هوفر پیروز این انتخابات شود، اولین رئیس جمهوری اتریش از زمان جنگ جهانی دوم خواهد بود که از حزبی راست‌گرا به این مقام رسیده است.

حزب سوسیال دموکرات و حزب مردم، دو رقیب دیگر حزب آزادی اتریش در دور اول انتخابات ریاست جمهوری اتریش که در ماه آوریل برگزار شد از دور رقابت کنار رفتند.

مسأله مهاجران و پناهندگان خاورمیانه‌ای به اروپا از جمله مواردی است که حزب هوفر برای تبلیغات انتخاباتی از آن بهره برده است. حزب آزادی اتریش مخالف پذیرش پناهنده در این کشور است.

اتریش در سال ۲۰۱۵ ، نزدیک به ۹۰ هزار مهاجر را پذیرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.