ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تغذیه سالم با «اَنار سبز»

مجموعه ویدیوهای «انار سبز» با موضوع «پاک گیاه‌خواری» و یا همان «وگان» کاری از «گلاره قیدرزاده» است. گفت‌وگوی رادیو زمانه با او را بشنوید.

مجموعه ویدیوهای «انار سبز» با موضوع «پاک گیاه‌خواری» و یا همان «وگان» کاری از «گلاره قیدرزاده» است. او که هنرمند و فعال در عرصه هنرهای تجسمی است، از کودکی با دنیای دوربین و تصویر آشنا شد. پس از مهاجرت به کشور آلمان به صورت حرفه‌ای با هنرمندان بین‌المللی شروع به کار کرد. این فعالیت‌ها در زمینه‌هایی چون  عکاسی، موزیک، تصویر و کارهای تصویری زنده روی صحنه بود.

«گلاره قیدرزاده» به همکاری با گروه‌های مختلف از سراسر دنیا پرداخت. او با تغييرشيوه‌ى زندگى و انتخاب «پاک گیاه‌خواری» به اين فکر افتاد كه از مهارت‌ها و دانش خود در زمينه‌ى ترویج تغذيه‌ى سالم  و گياهى استفاده کند. او با ساخت مجموعه ویدیوهای پنج دقیقه‌ای «انار سبز» تلاش می‌کند به شیوه حرفه‌ای و مدرن در زمینه‌ی تغذیه سالم فرهنگ‌سازی کند.

«انار سبز» را میتوانید در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

مجموعه‌ای از تصاویر برنامه «انار سبز» را میتوانید اینجا مشاهده کنید:

[sliderpro id="144"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پریسا مشعشعی

    سلام وقت بخیر الان برنامه صدای آمریکا دیدم چطور میتونم. DVD های آموزشی شمارو تهیه کنم و آیا جائی بطور روتین برنامه. دارید که بتونم استفاده کنم ممنون تنتون سلامت پریسا از ایران

  • مهسا

    من هم گياهخوارم و خيلي لذت مي برم از اين برنامه.ممنون از گلاره عزيز براي ترويج فرهنگ حيواندوستي!✊