ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آموزش ۳۰۰ روحانی برای امر به معروف رانندگان

پلیس تهران برای روحانیون کلاس آموزش مقررات رانندگی برگزار می‌کند و روحانیون آن را در منابر تبلیغ می‌کنند.

پلیس تهران برای ۳۰۰ روحانی کلاس آموزش مقررات رانندگی برگزار  می‌کند و روحانیون آن را در منابر تبلیغ می‌کنند. این طرح عمزمان با ماه رمضان آغاز شده است.

مراد مرادی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفته که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای ارتقای فرهنگ ترافیک در بین شهروندان، تفاهم‌نامه‌ای با دفتر نمایندگی حوزه علمیه قم در تهران منعقد کرده است.

پلیس کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای روحانیون برگزار  می‌کند تا آنها را با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا کند.

 طرف مقابل هم متعهد است که از روحانیون و مبلغان دینی برای آموزش فرهنگ صحیح رانندگی استفاده کند.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، این افراد به سراسر کشور می‌روند تا در سخنرانی‌های خود بخشی را نیز به ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی اختصاص دهند.

مرادی این تفاهم را استفاده از ظرفیت «امر به معروف و نهی از منکر» و در راستای غیرشرعی بودن تخلفات راهنمایی و رانندگی دانسته که از مصادیق «حق‌الناس» محسوب می‌شود.

مرادی گفته که این افراد اجازه جریمه یا اعمال قانون متخلفان در معابر و خیابان‌ها را ندارند و عمده فعالیت آنها در مساجد و مراکز مذهبی و آموزشی خواهد بود اما می‌توانند در سطح معابر نیز اقدام به امر به معروف و نهی از منکر در مورد رانندگی کنند.

بیان مشکلات و تبعات ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و تصادفات و خسارات ناشی از آنها، از دیگر مواردی است که روحانیون آن را تبلیغ خواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • به تو چه.

    اسغفرالله.کلا دین زده شدم.هر کسی را بهر کاری ساخته اند.آخوند و ترافیک؟.دست اونا بود که الان همه خر سوار میشدن.

  • سیما

    ابتکارهای ملا جماعت همه جا مثل هم و تقربیا همیشه انزجار آمیزه. اینها هم درست مثل داعش که هر ماه یک شیوه اعدام ابداع میکنه، هی در حال ابتکار در کردن هستن. اخیرا پلیس نامحسوس و حالا آخوند محسوس!