ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حملات هوایی ارتش ترکیه به مواضع پ‌ک‌ک

جنگنده‌های ترکیه به مواضع حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) در استان حکاری ترکیه و شمال عراق حمله کردند.

جنگنده‌های ترکیه به مواضع حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) در استان حکاری ترکیه و شمال عراق حمله کردند.

عکس تزئینی است

به‌گزارش خبرگزاری آناتولی، فرماندهی ارتش ترکیه امروز سه‌شنبه ۱۴ ژوئن / ۲۵ خرداد در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور ۱۴ موضع پ‌ک‌ک را بمباران کرده و انبارها و پناهگاه‌های آن‌ها را ویران کرده‌اند.

بر اساس این بیانیه دو عملیات هوایی دوشنبه ۱۳ ژوئن / ۲۴ خرداد در منطقه کوهستانی شمدینلی استان حکاری، واقع در جنوب شرقی ترکیه و مناطق کوهستانی قندیل و هکورک در شمال عراق انجام شد.

عملیات هوایی نخست در ساعت ۱۷ و ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز دوشنبه به‌وقت محلی و عملیات دوم در شمال عراق در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه و ۲۰ و ۳۹ دقیقه به‌وقت محلی صورت گرفت.

درگیری‌های نظامی ارتش ترکیه و پ‌ک‌ک از تابستان سال گذشته که مذاکرات صلح بین دو طرف به شکست انجامید، از سر گرفته شده است. در این مدت صدها نفر از نیروهای دو طرف کشته شده‌اند و مناطق کردنشین به‌شدت تحت کنترل نظامی قرار گرفته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.