ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کاهش شمار متقاضیان پناهندگی در اروپا

شمار متقاضیان پناهندگی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا از آغاز سال جاری میلادی به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است.

شمار متقاضیان پناهندگی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا از آغاز سال جاری میلادی به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است.

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، «یورواستات»، دفتر آمار اتحادیه اروپا پنج‌شنبه ۱۶ ژوئن / ۲۷ خرداد در لوکزامبورگ اعلام کرد که از ماه ژانویه تا ماه مارس سال جاری ۲۸۷ هزار و ۱۰۰ نفر برای نخستین بار در اروپا درخواست پناهندگی داده‌اند. این تعداد در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی ۴۲۶ هزار نفر بود.

بیشتر متقاضیان پناهندگی (حدود ۱۰۲ هزار نفر) از کشور جنگ‌زده سوریه می‌آیند. سوری‌ها در هفت کشور اروپایی بزرگ‌ترین گروه پناهجویان را تشکیل می‌دهند. پس از سوری‌ها، عراقی‌ها و افغان‌ها قرار دارند.

۶۱ درصد متقاضیان پناهندگی (حدود ۱۷۵ هزار نفر) درخواست پناهندگی خود را در آلمان پر کرده‌اند. با اختلاف بسیار ایتالیا و فرانسه قرار دارند. متقاضیان پناهندگی در ایتالیا با ۲۲ هزار نفر هشت درصد و در فرانسه با ۱۸ هزار نفر شش درصد کل درخواست‌کنندگان پناهندگی را تشکیل می‌دهند.

با در نظر گرفتن نسبت شمار پناهجویان و جمعیت کشورها، آلمان با ۲۱۵۵ پناهجو در یک میلیون نفر بیشترین تعداد پناهندگان را دارد. اتریش با ۱۶۱۹ هزار پناهجو و مالتا با ۹۰۴ پناهجو در یک میلیون نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

کمترین تعداد پناهجویان در سه ماهه نخست سال جاری میلادی در اروپا را استونی دارد. این کشور در سه ماه گذشته پنج پناهجو داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.