ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: در دانشگاه‌ها نباید از گرایش‌های مخالف انقلاب حمایت شود

رهبر ایران با انتقاد از به چالش کشیدن حکومت در دانشگاه‌ها گفته «کسی که به هر بهانه‌ای مانند انتخابات و امثال آن، نظام را به چالش می‌کشد، نامطمئن است و صلاحیت حضور در دانشگاه ها را ندارد».

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با تعدادی از اساتید دانشگاه‌های ایران گفت که دانشگاه و دانشجو باید همواره «انقلابی» باشند و «به هیچ وجه نباید از گرایش های مخالف انقلاب حمایت شود».

عکس از آرشیو - علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، خامنه‌ای عصر شنبه ۲۹ خرداد در دیدار با دانشگاهیان ایران گفت که در دانشگاه‌ها «فضای چالشی» باید وجود داشته باشد و اساتید از این فضا دفاع کنند. او گفت این فضای چالشی باید «به سوی مبانی و اهداف انقلاب اسلامی باشند».

رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت که «فضای انقلابی‌گری و تدین» و همچنین یاد روح الله خمینی، رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها «از الزامات حتمی» است.

او به دانشگاهیان هشدار داد که مراقب باشند تا دانشگاه «تبدیل به جایگاهی برای واگرایی از مفاهیم و ارزش‌های انقلاب نشود».

آیت الله خامنه ای در این سخنرانی از اجرای "کنسرت و حرکات موزون" در موسسات آموزش عالی نیز انتقاد کرد.

رهبر ایران در سال‌های گذشته بارها درباره فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و هدایت آنها به سوی هویت اسلامی صحبت کرده است. او پیشتر هم از برگزاری اردوهای مختلط و برگزاری کنسرت‌های موسیقی در دانشگاه‌ها انتقاد کرده بود.

علی خامنه‌ای در ادامه با انتقاد از به چالش کشیدن نظام در دانشگاه‌ها گفت: «کسی که به هر بهانه‌ای مانند انتخابات و امثال آن، نظام را به چالش می‌کشد، نامطمئن است و صلاحیت حضور در دانشگاه ها را ندارد». هر چند به گفته او در دانشگاه‌ها نباید «فضای اجبار، زور و امنیتی» به وجود آید.
بیشتر بخوانید:

https://www.radiozamaneh.com/278606

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سیما

    من هم به طرز غریبی مثل خامنه ای موافقم که دیگه باید انقلاب کرد. الان دیگه وقتش رسیده. کار از اصلاح طلبی و مماشات گذشته.

  • نسل سوخته 50

    این ظنام استبدادی، به مرحله وقاحت رسیده است. مردم مستاصل هستند. از مذهبی و تا غیرمذهبی اکثریت قاطع مخالف نظام و خواستار نابودی این نظام استبدادی مذهبی هستند. ولی ان اقلیت چند ملیون نفری عمال و وابستگان و جیره خوارن و سرمایه داران نوکسیه، با اهرم های قدرت اهریمنی چون ارتش و سپاه و بسیج و نیروی پلیس و اطلاعاتی خفقان حاکم کرده اند. امکان کودتا ضعیف است. کشور د رتهدید تجزیه طلبان و قوم گرایان است که باعث مسوشد مردم در تردید قرار گیرند. تجزیه طلبان پان در خدمت تداوم نظام استبداد هستند. گزینه حمله نظامی با برجام فعلا ازسر رزیم برداشته شده. دموکراتهای امرکیا هچنان منفت طلبی کرده و کمکی به مردم ایران نکیند. حمله نظامی تنها راه حل تضعیف این رزیم است . حمله امروزه شرط ولی ناکافی است. شرط کافی، ولی اول باید تجزیه طلبان دست از تهددی تمامیت راضی ایران بردارند. تشکیل یک اتحادیه از همه مخالفت حول برقرای حکومت سکولار دمورات و غیرمتمرکز که ضامن حققو اقلیت ها باشد تنها راه حل است و سپس حکله نظامی همراه تحرک داخلی مانند چیزی در افغانستان روی دارد و نظام اهریمین مذهبی طالبان سرنگون کرد ولی نباید عوارض بعدی که گریبان افغانستان و عراق و سوریه و لیبی گرفت دچار شد.

  • محمد

    استادان عزیز آماده اخراج یا بازنشستگی پیش از موعد شوید.