ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اخبار ضد و نقیض درباره نامه محرمانه جامعه مدرسین به روحانی

یک ساعت پس از انتشار خبر نامه محرمانه جامعه مدرسین به روحانی، خبرگزاری ایلنا نوشت که دفتر جامعه مدرسین این خبر را تأیید نکرده است.

در حالی که رسانه‌های منتقد دولت از ارسال نامه‌ای محرمانه از سوی جامعه مدرسین به رئیس‌جمهوری ایران در انتقاد به سیاست‌های دولت خبر دادند، رسانه‌های نزدیک به دولت این خبر را تکذیب کردند.

عکس از آرشیو - حسن روحانی در نشست مشترک با اعضای جامعه مدرسین به ریاست محمد یزدی

خبرگزاری فارس، ظهر یکشنبه ۳۰ خرداد به نقل از یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه خبر داد که جامعه مدرسین نامه‌ای محرمانه به حسن روحانی ارسال کرده و در آن از «سیاست‌های فرهنگی و سیاسی» دولت یازدهم انتقاد کرده است.

این خبرگزاری نام این عضو جامعه مدرسین را فاش نکرد اما در ادامه به نقل از او نوشت که «این نامه اکنون محرمانه است و چنانچه دولت اقدامی نکند، علنی خواهد شد».

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، که متشکل از روحانیون غالباً اصولگراست، در سال ۱۳۴۰ با محوریت آیت الله حسینعلی منتظری، آذری قمی، ربانی شیرازی و هاشمی رفسنجانی تأسیس شد. ریاست کنونی شورای عالی جامعه مدرسین را، محمد یزدی عضو سابق مجلس خبرگان بر عهده دارد.

یک ساعت پس از انتشار این خبر، خبرگزاری دانشجویان ایران، ایلنا، از خبرگزاری‌های نزدیک به دولت این خبر را تکذیب کرد و نوشت که در تماس با دفتر جامعه مدرسین، این دفتر انتشار چنین نامه‌ای را تأیید نکرد.

تاکنون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به طور رسمی این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    حسن روحانی می‌گوید به آزادی‌ها در ایران افتخار می‌کند!!