ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اخراج دومین نظامی آمریکایی در ارتباط با بازداشت ملوانان این کشور در ایران

علت اخراج این افسر نیروی دریایی آمریکا ناتوانی در انجام وظایف و فرماندهی درست اعلام شده است. نیروی دریایی آمریکا هفته آینده در مورد هفت ملوان دیگر که در جریان دستگیری حضور داشتند نیز تصمیم‌گیری می‌کند.

نیروی دریایی آمریکا یکی دیگر از افسران خود را در ارتباط با بازداشت موقت ۱۰ ملوان‌ آمریکایی در ایران اخراج کرد. این دومین فرمانده نیروی دریایی آمریکا است که در این ارتباط از کار خود برکنار می‌شود.

در ژانویه سال جاری نیروی دریایی سپاه پاسداران ۱۰ ملوان آمریکایی را بازداشت کرد

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای که جمعه ۲۴ ژوئن/ چهارم تیرماه منتشر کرد علت اخراج کاپیتان کایل موسز را ناتوانی در انجام وظایف و فرماندهی درست اعلام کرد.

در ژانویه سال جاری نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران ۱۰ ملوان آمریکایی را که به اشتباه وارد آب‌های خلیج فارس شده بودند به مدت ۱۵ ساعت بازداشت کرد.

کوین دونیگان، یک مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا درباره اخراج کاپیتان موسز به آسوشیتدپرس گفت: «بر پایه تحقیقات اولیه تنها قرار بود کاپیتان رتبه اداری‌اش کاهش یابد، اما پس از انجام تحقیقات فراوان و اطلاعات زیادی که به دست آوردیم به این نتیجه رسیدیم که کاپیتان موسز مستحق مجازات جدی‌‌تری است.»

نیروی دریایی آمریکا قرار است هفته آینده در مورد هفت ملوان دیگری که در جریان دستگیری حضور داشتند نیز تصمیم‌گیری کند.

همچنین قرار است در مورد اریک راش، فرمانده اجرایی اسکادران نیروی دریایی آمریکا در زمان بازداشت ملوانان در ایران نیز تصمیم جدی اتخاذ شود.

در ماه مه سال جاری نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد این فرمانده را از سمتش عزل کرده و در پست دیگری به خدمت گمارده است. با این حال در بیانیه اخیر نیروی دریایی آمریکا عنوان شده که این نیرو اعتماد خود را به این فرمانده نیز به طور کامل از دست داده است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.