ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد ۱۰۰ سازمان غیردولتی از سیاست پناهجویی اتحادیه اروپا

بیش از ۱۰۰ سازمان غیردولتی جهان طرح‌های کمیسیون اتحادیه اروپا با عنوان «مشارکت پناهجویی» با کشورهای ثالث را مورد انتقاد قرار دادند.

بیش از ۱۰۰ سازمان غیردولتی جهان طرح‌های کمیسیون اتحادیه اروپا با عنوان «مشارکت پناهجویی» با کشورهای ثالث را مورد انتقاد قرار دادند.

بازگشت نخستین گروه از پناهجویان مستقر در یونان به ترکیه در چارچوب توافق اتحادیه اروپا و ترکیه - ۴ آوریل / ۱۶ فروردین

این‌سازمان‌ها در بیانیه مشترکی که در شهر بن آلمان منتشر کردند نوشته‌اند اتحادیه اروپا به فصل تاریکی از تاریخ خود وارد می‌شود.

به‌گفته این سازمان‌های غیردولتی اتحادیه اروپا هدف سیاست خارجی خود را کاهش پناهجویان تعیین کرده و در این راه اعتبار و قدرت خود را در دفاع از حقوق بشر تضعیف می‌کند.

عفو بین‌الملل، آکسفام و پزشکان جهان، از جمله سازمان‌های امضاکننده این بیانیه هستند.

کمیسیون اتحادیه اروپا در آغاز ماه جاری میلادی (ژوئن) طرح‌هایی را معرفی کرد که بر اساس آن همچون توافقنامه‌ای که با ترکیه در مورد پناهجویان امضا شد، قراردادهایی با کشورهای دیگر در شمال آفریقا برای بازپس‌گیری پناهجویان بسته خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جامعه دفاع از حقوق بشر در ایران (عضو فدراسیون بین المللی جامعه های حقوق بشر)

    دوستان گرامی، در باره بیانیه «بیش از 100 سازمان...»، از طرف فدراسیون بین‌المللی حقوق بشر (FIDH) مطلب مشروح زیر را با اطلاعات بیشتر با ایمیل برای شما و رسانه‌های دیگر ارسال کرده‌ایم: بیش از ۱۰۰ سازمان غیردولتی به رهبران اتحادیه‌ی اروپا: طرح خطرناکِ واکنش به مهاجرت را کنار بگذارید متن فارسی:‌ https://www.fidh.org/20173