ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در حملات هوایی و انتحاری در یمن بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند

در پی اعلام توقف مذاکرات صلح یمن تحت نظارت سازمان ملل در کویت، در دو روز اخیر بیش از ۱۲۰ نفر در حملات هوایی و انتحاری در یمن کشته شدند.

در پی اعلام توقف مذاکرات صلح یمن تحت نظارت سازمان ملل در کویت، در دو روز اخیر بیش از ۱۲۰ نفر در حملات هوایی و انتحاری در یمن کشته شدند.

نیروهای دولتی یمن در عدن ـ ۳۰ مارس ۲۰۱۶ / ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

خبرگزاری فرانسه سه‌شنبه ۲۸ ژوئن / ۸ تیر به‌نقل از منابع نظامی یمن گزارش داد که در حملات هوایی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ نفر، از جمله ۱۵ تن از شیعیان حوثی کشته شدند.

این حملات توسط ائتلاف عربی به‌رهبری عربستان سعودی نیمه‌شب گذشته در استان تعز واقع در جنوب غرب یمن انجام شد.

یکی از مسئولان محلی گفته است ۱۹ غیرنظامی، از جمله چهار زن در میان کشته‌شدگان هستند.

به‌گفته یک منبع نظامی، در شهر تعز نیز ۱۱ غیرنظامی و یک سرباز بر اثر تیراندازی شورشیان کشته شدند. ۹ سرباز دولتی هم زخمی شدند.

روز دوشنبه ۲۷ ژوئن / ۷ تیر، ۴۲ نفر نیز در سلسله عملیات تروریستی علیه نظامیان یمن در جنوب شرق این کشور کشته شدند. مسئولیت این عملیات را گروه «دولت اسلامی» (داعش) برعهده گرفت.

وضعیت نظامی در یمن از هفته گذشته وخیم‌تر شده است. این در حالی است که مذاکرات صلح با شرکت نمایندگان دولت یمن و شورشیان حوثی در کویت که از تاریخ ۲۱ آوریل / دوم اردیبهشت زیر نظر سازمان ملل آغاز شده بود از هفته آینده به‌مناسبت عید فطر تعطیل خواهد شد.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل روز یکشنبه در دیدار از کویت، از طرف‌های درگیری در یمن خواست تا با همکاری با فرستاده سازمان ملل، برای دستیابی به یک نقشه راه به‌منظور رسیدن به یک توافق جامع تلاش کنند تا جنگ ۱۵ ماهه پایان یابد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.