ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس زندان اوین تغییر کرد

رئیس جدید سازمان زندان‌های استان تهران، محمدرحیم یوسفی، مدیر زندان اوین را تغییر داد.

رئیس جدید سازمان زندان‌های استان تهران، محمدرحیم یوسفی، مدیر زندان اوین را تغییر داد.

مصطفی محبی، رئیس جدید اداره کل زندان‌های استان تهران در پی انجام تغییراتی در این اداره، مدیر زندان اوین را تغییر داد.

بر اساس این تصمیم تا تعیین مدیر جدید زندان اوین، امیرحسین درویش، معاون اداری مالی اداره کل سازمان‌های استان تهران با حفظ سمت خود به‌عنوان سرپرست این زندان تعیین شد.

مدیر قبلی زندان اوین محمدرحیم یوسفی بود که مردادماه سال ۹۴ در زمان ریاست سهراب سلیمانی بر اداره کل زندان‌های استان تهران به‌عنوان رئیس جدید زندان اوین منصوب شده بود و اکنون در کمتر از یک سال، برکنار شده است.

مصطفی محبی پنجم خردادماه سال جاری با حکم رئیس سازمان زندان‌ها، به‌عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان تهران معرفی شد. او پیش از این معاون قضائی دادستان تهران بود.

زندان اوین بیشتر به محل نگهداری زندانیان سیاسی در حکومت پهلوی و جمهوری اسلامی معروف است. در تابستان ۱۳۶۷ نیز با حکم روح‌الله خمینی، رهبر انقلاب ایران، صدها زندانی در این زندان به‌شکل دسته‌جمعی اعدام شدند. پس از اعتراض‌های گسترده در سال ۱۳۸۸ نیز بسیاری از مخالفان به این زندان منتقل شدند و همچنان بسیاری از مخالفان در این زندان به‌سر می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جهان

    مگر درویش هم میتواند زندان بان بشود ، درویشی و ساده دلی و معنویت کجا و زندانبان زهاکیان شدن کجا ، حتما اشتباهی شده یا این آقای زندان بان باید اسم خود را عوض کند ، شاید هم این آقا همه زندانیان را آزاد کند و خود چون درویشی بر در اوین بست نشیند و نگذارد هیچ انسان دیگری را به زندان اندازند