ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هلند: داعشی‌ها در میان پناهجویان به اروپا آمده‌اند

مقامات ضدترویست دولت هلند می‌گویند بر اساس اطلاعاتی که به‌دست آورده‌اند، اعضای گروه «دولت اسلامی» (داعش) «به‌طور متناوب» از مسیر پناهجویان به سوی اروپا استفاده کرده و وارد کشورهای اروپایی شده‌اند.

مقامات ضدترویست دولت هلند می‌گویند بر اساس اطلاعاتی که به‌دست آورده‌اند، اعضای گروه «دولت اسلامی» (داعش) «به‌طور متناوب» از مسیر پناهجویان به سوی اروپا استفاده کرده و وارد کشورهای اروپایی شده‌اند.

مقامات هلندی برای مبارزه با تروریسم می‌گویند در تابستان و پاییز گذشته افراد داعش از سوریه خارج شده و در میان پناهجویان خود را به اروپا رسانده‌اند.

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، مقامات هلندی برای مبارزه با تروریسم دوشنبه ۱۱ ژوئیه / ۲۱ تیر در لاهه گزارش تازه‌ای را منتشر کردند که بر اساس آن در تابستان و پاییز گذشته افراد داعش از سوریه خارج شده و از طریق ترکیه و یونان خود را به اروپا رسانده‌اند و برخی از آن‌ها نیز در کشورهای عضو اتحادیه اروپا درخواست پناهندگی داده‌اند.

اطلاعاتی که سازمان‌های امنیتی در اختیار این مقامات قرار داده‌اند نشان می‌دهند که «ده‌ها تن از داعشی‌ها در اروپا به‌سر می‌برند و یا در راه اروپا هستند». آن‌ها تحت دستور فرماندهی داعش در سوریه قرار دارند و از سوی شبکه‌های تروریستی محلی حمایت می‌شوند. بر این اساس خطر حملات تروریستی در آینده‌ای نزدیک در اروپا واقعی به‌نظر می‌رسد.

مقامات هلندی درباره این‌که شمار این افراد چقدر است و به کدام کشورها سفر کرده‌اند چیزی نگفته‌اند.

دیک اسخوف، هماهنگ‌کننده امنیت ملی و مبارزه با تروریسم در هلند گفت: «پس از آن‌که موج پناهجویی متوقف شد، برای داعشی‌ها نیز این مسیر دیگر جالب نیست.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.