ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گزارش تازه پلیس آلمان: آزار جنسی ۱۲۰۰ زن در حوادث سال نو

گزارش تازه‌ای از پلیس آلمان منتشر شده که می‌گوید بیش از ۲‌هزار مرد، ۱۲۰۰زن را در حوادث شب سالی نوی میلادی در آلمان، آزار جنسی داده‌اند.

گزارش تازه‌ای از پلیس آلمان منتشر شده که می‌گوید بیش از دو هزار مرد، هزار و ۲۰۰ زن را در حوادث شب سالی نوی میلادی در آلمان، آزار جنسی داده‌اند. گزارش تازه تنها چند روز پس از تصویب قانون نه یعنی نه در مجلس آلمان منتشر شده است.

Köln

 شش ماه بعد از حوادثی که در کلن آلمان روی داد، مدارک تازه‌ای از پلیس آلمان منتشر شده که نشان می‌دهد در این حوادث بیش از ۲ هزار مرد دخیل بوده‌اند که ۶۰۰ زن در کلن و ۴۰۰ زن در هامبورگ را مورد آزار جنسی قرار داده اند.

مقامات آلمان چندین روز ادعای وقوع تجاوز و آزار جنسی در شب سال نو در سراسر این کشور را بررسی کردند و پس از آن تایید کردند که صدها زن در سراسر کشور قربانی این حملات بوده‌اند.

حالا گزارشی که در روزنامه زود دویچه تسایتونگ منتشر شده، مشخص می‌کند که این اعداد بیش از هزار نفر بوده است. بر اساس این گزارش، هزار مرد در شهر کلن آتش بازی سال نو را راه انداختند و سپس به گروه‌های ۲۰-۳۰ نفره تقسیم شده و به زنان حمله کردند و آنها را مورد آزار قرار دادند. 

سخنگوی پلیس کلن، کریستوف گیلز اعلام کرده بود که به دنبال این حملات، ۱۰۶ شکایت جنایی ثبت شده است.‬‎

تاکنون تنها ۱۲۰ مظنون به انجام این حملات شناسایی شده‌اند که حدود نیمی از آنها از ملیت‌های خارجی هستند که تازه به آلمان وارد شده‌اند.

هولگر مونش، رییس پلیس جنایی آلمان به روزنامه زود دویچه تسایتونگ گفته که میان این حملات و ورود موج مهاجران در سال ۲۰۱۵ ارتباط وجود دارد.

در گزارش تازه آمده که اغلب مردان مظنون به انجام این جرایم از کشورهای شمال آفریقا بودند و تعدادی سوری‌ هم در میان مظنونان شناسایی شده‌اند.

قرار است نسخه کامل این گزارش در روزهای آینده منتشر شود.

این گزارش تایید می‌کند که بیش از نیمی از کسانی که مظنون به انجام آزار جنسی در شب سال نو هستند، کم‌تر از یک سال در خاک آلمان بودند.

هولگر مونش گفته که مدرکی وجود ندارد که ثابت کند این جرایم به صورت برنامه‌ریزی‌شده و هماهنگ صورت گرفته است.

شش ماه پس از وقوع این آزارها، آلمان قانون «نه، یعنی نه» را تصویب کرد. این قانون ثبت شکایت از وقوع آزار جنسی و تجاوز را آسان‌تر می‌کند.

بر اساس آمارها، تنها یک مورد از ۱۰ مورد تجاوز در آلمان گزارش می‌شود و تنها ۸ درصد پرونده‌های تجاوز به محکومیت متهم می‌انجامد.

مانوئلا شوسیگ، وزیر زنان آلمان گفته است: «تغییرات جدید قانونی تعداد افرادی را که شکایت خود را از تجاوز ثبت می‌کنند افزایش خواهد داد و تعداد جرایم مربوط به آزار جنسی را کم خواهد کرد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Mina

    واقعا که چنین اظهار نظرهای راسیستی و خشونت آمیز توسط کسانی که خودشان نیز به اصطلاح جهان سومی و مهاجر هستند، شرم آور است.

  • Behrouz

    تازه این اول کار است. تنها با بستن کامل دروازه ها و بیرون راندن تمام وصله های نا جور جهان سوم میتوان از تکرار این حوادث جلوگیری کرد.