ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همایون شجریان: حال پدرم خوب است

فرزند محمد رضا شجریان اعلام کرده که پدرش هوشیار است و سرطان او پیشرفت نداشته.شجریان با روحیه خوب تجویزهای پزشک را به کار می‌بندد.

همایون شجریان در واکنش به شایعاتی که درباره وخیم شدن حال پدرش در برخی از سایت‌های خبری در ایران منتشر شده بود، یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و خبر داده که حال محمدرضا شجریان خوب است و هوشیاری‌اش سرجاست.

محمد رضا شجریان: «هر وقت صدایم را از صدا و سیما می‌شنوم احساس شرم می‌کنم.»

همایون شجریان، فرزند محمدرضا شجریان، درباره روند درمان پدرش نوشته: «نتایج تمام آزمایش‌ها خوب است و در هیچ کدام نشانه‌ای از پیشرفت سرطان دیده نشده است.»

او اضافه کرده که مشکل پدرش اکنون تنها ضعف جسمانی است که با تغذیه و دارو و فیزیوتراپی تا قبل از آنکه زمان برای شروع مرحله دوم درمان از دست برود، برطرف خواهد شد.

همایون شجریان نوشته است: «ایشان هوشیاری‌شان سر جا است و نسبت به یک ماه گذشته با روحیه بالاتری دستورهای پزشک را اجرا می کنند.»

پسر محمدرضا شجریان اعلام کرده که هر خبر مهمی که لازم باشد را از طریق اینستاگرام به اطلاع خواهد رساند و رسانه ها و اشخاص می توانند آخرین اطلاعات را از این طریق دریافت کنند.

محمد رضا شجریان در یک پیام ویدیویی که نوروز ۹۵ منتشر شد اعلام کرد که ۱۵ سال است با یک بیماری درگیر است.

استاد آواز ایران شهریور ۹۴ به علت بیماری ریوی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود. پس از لغو کنسرت او در ارمنستان، شجریان برای درمان بیماری‌اش به آمریکا سفر کرد. برخی رسانه‌های داخلی اعلام کرده بودند که او به بیماری سرطان کلیه مبتلاست.

محمد رضا شجریان از بیماری‌اش به عنوان یک مهمان پانزده ساله نام برده بود و وعده داده بود که پس از طی مراحل درمان به ایران بازمی‌گردد.

فرزاد طالبی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی ایران در پی انتشار خبر بیماری محمدرضا شجریان گفت: « ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که موانع فعالیت استاد شجریان برداشته شود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.