ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آلمان و ایتالیا کنترل مرزهای خود با فرانسه را بیشتر کردند

در پی حمله مرگبار در شهر نیس فرانسه، پلیس فدرال آلمان و وزیر کشور ایتالیا اعلام کردند که کنترل مرزهای کشورهای خود با فرانسه را بیشتر کرده‌اند.

در پی حمله مرگبار در شهر نیس فرانسه، پلیس فدرال آلمان و وزیر کشور ایتالیا اعلام کردند که کنترل مرزهای کشورهای خود با فرانسه را بیشتر خواهند کرد.

کامیونی که در شهر نیس به مردم حمله کرد و ده‌ها نفر را کشت.

به‌گزارش رویترز، پلیس آلمان جمعه ۱۵ ژوئیه / ۲۵ تیر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در مشورت با مقامات فرانسوی پلیس فدرال کنترل در مناطق مرزی را تقویت خواهد کرد.»

آنجلینو آلفانو، وزیر کشور ایتالیا نیز جمعه گفت رم کنترل مرزهای خود در سه جاده ارتباطی بین فرانسه و ایتالیا، و همچنین ایستگاه راه‌آهن ونتیمیگلیا را تشدید خواهد کرد.

آلفانو در صفحه توئیتر خود نوشت: «دستگاه امنیتی ما در حال انجام فعالیت‌های خود است.»

شب گذشته، پنج‌شنبه ۱۴ ژوئیه / ۲۴ تیر یک کامیون باربری به جمعیتی که برای جشن روز ملی فرانسه در شهر نیس جمع شده بودند حمله عمدی کرد و همزمان راننده آن مردم را به رگبار بست. در این حمله دست‌کم ۸۴ نفر کشته و ۱۰۰ نفر زخمی شدند. راننده ۳۱ ساله کامیون نیز توسط پلیس کشته شد. حال ۱۸ نفر از زخمی‌شدگان وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    "آلمان و ایتالیا کنترل مرزهای خود با فرانسه را بیشتر کردند" آلمان و ایتالیا، فرانسه، ........... باید "مرزهای" خود را با سوریه، عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، مراکش، تونس، الجزایر، لیبی، مصر ......... قفل کنند.