ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله مسلحانه مخالفان دولت ارمنستان به یک پاسگاه پلیس

یک گروه از افراد مسلح با حمله به یک مرکز پلیس در پایتخت ارمنستان خواستار آزادی رهبر مخالفان و استعفای رئیس‌جمهوری شدند. همزمان پلیس شماری از مخالفان دولت این کشور را بازداشت کرد.

یک گروه از افراد مسلح یکشنبه ۱۷ ژوئیه/ ۲۷ تیرماه با حمله به یک مرکز پلیس در ایروان، پایتخت ارمنستان تعداد نامعلومی را به گروگان گرفته‌اند.

تصرف یک پاسگاه اصلی پلیس فضای پایتخت ارمنستان را امنیتی کرد

به گزارش رویترز، سازمان امنیت ارمنستان می‌گوید مذاکرات برای حل مسالمت‌آمیز این گروگان‌گیری در جریان است.

این سازمان همچنین ضمن تکذیب شایعه کودتا و تصرف دیگر ساختمان‌های نظامی اعلام کرد که شماری از حامیان گروگان‌گیران با اعلام قیام مسلحانه علیه دولت در حال شایعه‌پراکنی در اینترنت هستند. پیش‌تر برخی از رسانه‌های خبری گزارش‌های تأیید نشده‌ای از "اقدام برای کودتا" منتشر کرده بودند.

با این حال پلیس ارمنستان همزمان با این گروگان‌گیری شماری از مخالفان دولت را بازداشت کرد.

خبرگزاری رسمی ارمنستان گزارش داد که این حمله مسلحانه با هدف آزادی ژیرار سیفیلیان، رهبر مخالفان ارمنستان و فرمانده نظامی پیشین صورت گرفته است. ژیرار سیفیلیان که حدود یک‌ماه پیش بازداشت شده بود از منتقدان سرسخت سرژ سرکیسیان، رئیس جمهوری ارمنستان به شمار می‌آید. گروگان‌گیران مطالبه دیگر خود را کناره‌گیری رئیس‌جمهوری ارمنستان عنوان کردند.

همچنین شماری از منابع خبری از جمله شبکه خبری اسپوتنیک روسیه اعلام کردند این گروگان‌گیری تا کنون یک کشته و چندین زخمی بر جا گذاشته است.

تصاویر تلویزیونی حضور سهمگین خودروهای زرهی پلیس را نشان می دهد که جاده‌های منتهی به ایستگاه پلیس محل درگیری را مسدود کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.