ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جوان ۲۱ ساله سوری زن آلمانی را با قمه به قتل رساند

عصر یکشنبه ۲۴ ژوئیه (سوم مرداد) یک جوان سوری ۲۱ ساله، زن آلمانی را در شهر رویتلینگن در برابر چشم مردم با ضربات قمه کشت. ضارب پناهجوست و دقایقی پس از حمله دستگیر شد.

پلیس روتلینگن ضارب را دستگیر کرد. انگیزه و جزییات موضوع هنوز روشن نیست.

یک پناهجوی سوری، زنی آلمانی را در رویتلینگن، شهری در نزدیکی اشتوتگارت در جنوب غربی آلمان با ضربات قمه به قتل رساند. این قتل در برابر دیدگان مردم در مرکز شهر رویتلینگن روی داده و شاهدان گفته‌اند که ضارب پس از مشاجره با زن، ناگهان به روی او قمه کشید.

یک زن و مرد دیگر هم در این میان، از ناحیه صورت زخمی شده‌اند. ضارب پس از قمه‌کشی فرار کرده اما راننده یک خودرو عمدا به او کوبید تا بر زمین بیفتد.

عامل حمله دقایقی بعد از ارتکاب به قتل، توسط پلیس دستگیر شد. پلیس رویتلینگن اعلام کرده که ضارب برای این اداره فردی شناخته‌شده است.

خبرگزاری آلمان به نقل از مقامات پلیس رویتلینگن نوشت که موضوع جنبه تروریستی نداشته و  خطری سایرین را پس از این حمله تهدید نمی‌کند. اداره پلیس هم‌چنین گفته که این قمه‌کشی، عملی فردی بوده و شواهدی در دست نیست که موضوع به گروهی ارتباط داشته باشد.

جزییات این قتل و این که ضارب چگونه برای پلیس "شناخته شده" بوده است، هنوز روشن نیست. هویت و سن قربانی نیز اعلام نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    انقلاب حکومت اسلامی جهانی شد!؟

  • سعید یاد

    جناب راس الغول گرامی، نقد سیاست و عملکرد آمریکا و اروپا در خاورمیانه یا هرجای دیگر درست است. این دولت ها در کارنامه خود جنایت زیاد دارند. اما این جنایت ها و عملکرد ها، به هیچ وجه کشتار مردم را در شهرهای اروپا یا امریکا و یا هر جای دیگر توجیه نمی کند. جنایت جنایت است و بس . شما که دلداده اسلام هستید، باید اتفاقاً نگران تر از دیگران باشید، چرا که این جنایت ها اغلب با نام دین مبین شما انجام می شود، دینی که معتقدین به آن می گویند که دین صلح است، دینی رحیم است، با کشتن مردم بیگنا مخالف است و ....به شما پیش نهاد می کنم ، در کنار نقد عملکرد های آمریکا و اروپا ، بهتر است فکری هم به حال دین تان کنید که وضع اش بسیار خراب، بسیار وخیم است، و بدتر از همه، برای هرجنایتی می توان از کتاب آسمانی اش و از احادیث پیامبر و امامان اش توجیه در آورد و به آن جنایات مشروعیت داد. در ضمن آبگوشت غذای سالمی است، از خوردن آن پرهیز نفرماید. خداوند شما را حفظ بفرماید

  • راس الغول

    بله آقاى بهروز، اسلام هيولا مى آفريند و ليبرال دموكراسى بوش و شركا هيچ تقصيرى در اين گند مترتبى كه به خاورميانه زده شده ندارند.كشتن رندم زن و بچه از هزاران مايل دورتردبراى دنبال كردن روياى احمقانه هديه دموكراسى به مسلمانان با فشردن يك دكمه نشانه تمدن است و اينكه يك نفر با قمت كسى راكشته يعنى يك بيليون نفر بايد تقاص پس بدهند. شما ايرانيها مكى از خوردن آبگوشت و زدن حرفهاى شكمى دست در مى داريد. يك جواب هم به روزنامه نگار آمريكايى محبوب شما: شما اول بكش بيرون از خاورميانه. كسى كه حرمت مرزهاى ديگران رو نگه نمى داره چه حقى داره بياد براى مملكت ديگرى تعيين تكليف كنه.

  • Behrouz

    هر دم از این باغ بری میرسد روزنامه نگار معروف آمریکائی دانیل گرینفیلد خواستار محاکمه آنجلا مرکل شده که آلمان را دچار این فاجعه ها کرده و نویسنده کانادائی کتی شیدل میگوید راه دادن مسلمانان به غرب مانند باز کردن در خانه خود به روی نازیهادر جنگ جهانی دوم است و روانشناس دانمارکی دکتر نیکولای سنلس میگوید اسلام هیولا می آفریند