ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مردی در میدان آزادی مشهد خودکشی کرد

مردی به دلیل مشکلات مالی از پل میدان آزادی در شهر مشهد خود را به پایین پرت کرد و در دم جان داد. ارتفاع پل بیش از ۳۰ متر است.

مردی به دلیل مشکلات مالی از پل میدان آزادی در شهر مشهد خود را به پایین پرت کرد و در دم جان داد. ارتفاع پل بیش از ۳۰ متر است.

مردی در میدان آزادی مشهد خودکشی کرد. عکس‌ها: خبرگزاری نسیم

ساعت ۷ صبح سه‌شنبه ۶ مرداد یک بار دیگر یک ایرانی در انظار عمومی خودکشی کرد. رسانه‌های داخلی گزارش داده‌اند که این مرد در دستخطی که از او یافته‌اند، نوشته است که به دلیل مشکلات مالی تصمیم به خودکشی گرفته.

سن و نام او اعلام نشده و از شغل او و وضع خانوادگی او هم اطلاعی در دست نیست.

یک مقام محلی به خبرگزاری نسیم گفته است فرد یاد شده از سمت میدان جمهوری اسلامی از عرشه پل میدان آزادی مشهد بالا رفته و خود را به خیابانی که مسیر عبور خودروها به سمت بلوار وکیل‌آباد است پرت کرده.

او در دم جان داده. ارتفاع پل میدان آزادی مشهد بیش از ۳۰ متر است.

خودکشی در انظار عمومی به یک پدیده متداول در ایران بدل شده. برای مثال می‌توان از خودکشی یک دختر ۲۵ ساله در میدان رسالت تهران در دی ۹۴ و یا خودکشی مردی در میدان هفت‌تیر در تیر ۹۵ یاد کرد. خودکشی یک دختر ۱۳ ساله از پل بزرگراه نیایش در تهران و خودکشی مردی ۶۵ ساله که خود را از پل میرداماد حلق‌آویز کرد، از دیگر نمونه‌های خبرساز این نوع از خودکشی در ایران در چند ماه گذشته بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • خودش

    به طرز عجیبی با نادر موافقم.اینجوری بعدا ازش به عنوان یه قهرمانی چیزی هم یاد میشه

  • نادر

    خودکشی یه کار اشتباهیه به نظر من اون کسی که از زندگی کلا میبره دیگه راهی براش باقی نمیمونه باید یه سلاح تهیه کنه حداقل قبل از رفتن خودش چند تا از این مسئولین حیوون صفتو هم با خودش ببره اینطوری بهتره حداقل برا یه عده هم درس عبرتی میشه تا ....

  • مرادی از تهران

    این خودکشی ها بیرق مرگ بر حکومت اسلامی ست. بزودی این خودکشی ها با رنگ و بویی دیگر و اعمال و رفتاری دیگر ظاهر خواهند شد. وقتی یک روضه خوان بیشرف بر مردم خدایی مطلق کند ثمره اش همن خواهد بود تازه این گستان است٬ خارستانش در چند قدمی ست.