ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گروگان‌گیری در کلیسایی در شمال فرانسه: گروگانگیرها کشته شدند

دو مرد مسلح به کلیسایی در شهر سنت اتین دو رووره در شهرستان سن ماریتیم در نرماندی علیا هجوم بردند و چند نفر را گروگان گرفتند. ظاهراً مهاجمان به چاقو مسلح بودند.

دو مرد مسلح به کلیسایی در شهر سنت اتین دو رووره در شهرستان سن ماریتیم در نرماندی علیا هجوم بردند و چند نفر را گروگان گرفتند. ظاهراً مهاجمان به چاقو مسلح بودند.

کلیسای شهر سنت اتین دو رووره در شهرستان سن ماریتیم در نرماندی علیا

نشریه لوپوئن گزارش داده که مهاجمان هنگان ورود به کلیسا فریاد می‌زدند «داعش». هنوز وابستگی آن‌ها به این گروه تروریستی تأیید نشده است.

خبرگزاری‌های فرانسه گزارش داده است که پلیس به سوی گروگانگیرها شلیک کرده و دو گروگانگیر در این درگیری به قتل رسیده‌اند.

دست‌کم یکی از گروگان‌ها جان خود را از دست داده و یکی دیگر از گروگان‌ها به سختی مجروح شده. او در خطر مرگ قرار دارد.

برخی رسانه‌های فرانسه گزارش داده‌اند که گروگانگیرها سر کشیش کلیسای شهر سنت اتین دو رووره را از بدنش جدا کرده‌اند. برخی رسانه‌ها اما می‌گویند گروگانگیرها گلوی او را بریده‌اند.

فیگارو گزارش داده که مهاجمان در مجموع پنج نفر را به گروگان گرفته بودند: کشیش و دو راهبه و دو فرد مسیحی که برای عبادت به کلیسا رفته بودند. یکی از راهبه‌های کلیسای سنت اتین دو رووره موفق شده بود فرار کند. او به پلیس اطلاع داده بود که در این کلیسا گروگانگیری اتفاق افتاده.

فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه دقایقی پیش به سوی سنت اتین دو رووره حرکت کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    "دست‌کم یکی از گروگان‌ها جان خود را از دست داده ...." سر گروگان کشیش ۸۶ ساله را به طریق اسلامی از بدنش جدا کردند. چه خوب گفته نویسنده کانادائی کتی شیدل که راه دادن مسلمانان به غرب مانند باز کردن در خانه خود به روی نازیهادر جنگ جهانی دوم است و روانشناس دانمارکی دکتر نیکولای سنلس میگوید اسلام هیولا می آفریند.