ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

الکتریسیته ساکن عامل آتش‌سوزی پتروشیمی بیستون

به گفته مسئولان این آتش‌سوزی آسیب جانی در پی نداشت اما میزان خسارات تاکنون مشخص نشده است. در حال حاضر اطراف مخزن آتش گرفته در حال سردسازی است.

آتش‌سوزی در یکی از مخزن‌های پتروشیمی بیستون در کرمانشاه مهار شد. مسئولان وجود الکتریسیته ساکن در این مخزن را دلیل آتش‌سوزی اعلام کردند.

تعمیرات روی مخزن آتش گرفته به پایان رسیده و اطراف آن در حال سردسازی است

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، علی محمد بساق‌زاده، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی شامگاه جمعه هشتم مرداد اعلام کرد که مخزن Light End به دلیل اکتریسیته ساکن دچار حریق شد و این آتش‌سوزی تحت کنترل درآمده است.

به گفته بساق‌زاده در هفته گذشته تعمیراتی روی این مخزن صورت گرفته بود که در حال حاضر این تعمیرات به پایان رسیده و اطراف آن در حال سردسازی است.

این مخزن نفت سفید روز گذشته آتش گرفت و عملیات مهارسازی آتش نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید.

به گفته مسئولان این آتش‌سوزی آسیب جانی در پی نداشت اما میزان خسارات تاکنون مشخص نشده است.

در تیرماه گذشته نیز آتش‌سوزی مهیبی در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینای ماهشهر به وقوع پیوست که بیش از ۶۰ میلیون یورو خسارت به این مجتمع وارد کرد. در پی این آتش‌سوزی رئیس واحد تعمیرات این مجتمع برکنار شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.