ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طالبان بخشی از ولایت هلمند افغانستان را تصرف کرد

به گفته مقامات پلیس هلمند این درگیری‌ها که شامگاه گذشته آغاز شده، همچنان در جریان است و اعلام شمار دقیق تلفات امکان‌پذیر نیست.

مقامات افغانستان اعلام کرند که بخش مهمی از ولایت هلمند به تصرف گروه طالبان درآمده و ۲۰ نیروی پلیس در درگیری با نیروهای طالبان در این منطقه کشته و زخمی شدند.

عکس از آرشیو - خانشین در مرز پاکستان منطقه‌ای مهم برای کشت و قاچاق تریاک به شمار می‌آید

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، عبدالمجید آخوندزاده، معاون اجرایی شورای ولایتی هلمند شنبه ۳۰ ژوئیه/ ۹ مرداد گفت که منطقه خانشین «به دست طالبان افتاد».

منطقه خانشین در مرز پاکستان واقع است و یکی از مراکز اصلی کشت گیاه تریاک و منطقه‌ای مهم برای قاچاقچیان مواد مخدر به شمار می‌آید.

به گفته آخوندزاده رئیس پلیس این منطقه و معاون سازمان اطلاعات در درگیری‌های نیروی پلیس افغانستان با نیروهای طالبان به شدت زخمی شده‌اند.

بر پایه گزارش مقامات پلیس هلمند این درگیری‌ها که شامگاه گذشته آغاز شده، همچنان در جریان است و به دلیل آن که اجساد بسیاری روی زمین افتاده‌اند اعلام شمار دقیق تلفات امکان‌پذیر نیست.

روز گذشته گزارشی از سوی بازرس کل ایالات متحده ویژه بازسازی افغانستان منتشر شد که حاکی از آن بود که نیروهای دولتی افغانستان کنترل پنج درصد از مناطقی را از دست داده‌اند که تا پایان ماه ژانویه به زیر کنترل خود داشتند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.