ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زن هلندی که از رقه به آمستردام بازگشت بازداشت شد

لاورا هانسن، زن بیست ساله هلندی که می‌گوید با دو فرزندش از دست داعش فرار کرده است، دیشب به‌محض ورود به فرودگاه آمستردام بازداشت شد.

لاورا هانسن، زن بیست ساله هلندی که می‌گوید با دو فرزندش از دست داعش فرار کرده است، دیشب به‌محض ورود به فرودگاه آمستردام بازداشت شد.

داعش دیگر قلمرویی در عراق ندارد

بازداشت او این یک روال معمول برای کسانی است که از داعش برمی‌گردند.

به گزارش خبرگزاری ان او اس هلند، دادگستری هلند در بیانیه ای نوشت که به احتمال همکاری او با گروه تروریستی داعش مشکوک است و درحال بررسی این موضوع است.

دادگستری همچنین دو فرزند لاورا را از او گرفته و سرپرستی آنها را به یک خانواده سپرده است. بنابر اعلام دادگستری اینکه لاورا مورد پیگرد قضایی قرار گیرد پس از بازجوئی و بررسی پرونده معلوم خواهد شد.

لاورا هانسن حدود سه هفته پیش اولین بار در یک تلویزیون کردی در اربیل اقلیم کردستان عراق دیده شد. او گفت که از سپتامبر سال گذشته به همراه دو فرزندش توسط داعش در قلعه‌ای در شهر رقه در سوریه زندانی شده بود.

لاورا می‌گوید: «من نمی‌خواستم به سوریه بیایم. او بدون اطلاع من مرا به آنجا برد.» او می‌گوید که شوهرش به بهانه گذراندن مرخصی و همچنین اهدای پول به پناهندگان او را به سفر برده بود ولی چیزی طول نکشید که پی برد همسرش او را به منطقه تحت کنترل داعش در سوریه برده است.

این زن هلندی در هفده سالگی از طریق یک سایت همسریابی مسلمان، با یک جوان فلسطینی تبار ساکن هلند آشنا شد و به اسلام گروید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • افرا

    با بهروز موافقم.

  • Behrouz

    تیتر درست : زن مسلمان که از رقه به آمستردام بازگشت بازداشت شد