ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتشار مجدد هفته‌نامه «یالثارات» پس از اعلام توقیف آن

هفته نامه «یالثارات» چهارشنبه ۱۳ مرداد دو روز پس از آنکه سخنگوی وزارت ارشاد از توقیف و لغو امتیاز آن خبر داده بود مجدداً منتشر شد.

هفته نامه «یالثارات» چهارشنبه ۱۳ مرداد دو روز پس از آنکه سخنگوی وزارت ارشاد از توقیف و لغو امتیاز آن خبر داده بود مجدداً منتشر شد.

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد دوشنبه ۱۱ مرداد ضمن اعلام خبر توقیف این هفته‌نامه گفته بود، اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات که نمایندگان سه قوه نیز در آن حضور دارند با رأی اکثریت این رأی را صادر کردند.

با این حال پس از خبر توقیف این نشریه از سوی وزارت ارشاد، عبدالحمید محتشم، مدیرمسئول نشریه یالثارات اظهار داشت که هیات نظارت بر مطبوعات نشریه را توقیف نکرده و به دادگاه ارجاع داده و دادگاه می‌تواند حکم توقیف بدهد.

به گفته عبدالحمید محتشم، این نشریه کماکان بدون توجه به نظر هیأت نظارت منتشر خواهد شد.

نشریه یالثارات ارگان رسمی انصار حزب الله است.

هفته‌نامه یالثارات در آخرین شماره خود تصاویری از چند هنرمند ایرانی به همراه همسرانشان در جشن حافظ منتشر و از پوشش همسران این هنرمندان انتقاد کرد. در تیتر این مقاله، هنرمندان مرد ایرانی را با لفظ توهین‌آمیزی توصیف کرد.

انتشار این تصاویر با واکنش گسترده شماری از هنرمندان و خانه سینما و برخی از سیاستمداران مواجه شد. اما یالثارات اعلام کرد که هیچ نسبتی به شخصی نداده است.

این هفته‌نامه یکبار دیگر در زمستان سال گذشته توقیف شده بود. در آن زمان نیز هفته‌نامه یالثارات در دو شماره پیاپی خود یادداشت‌هایی منتشر کرده بود که دربردارنده توهین جنسی به شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری ایران در امور زنان و خانواده بود.

یالثارات در سال ۷۶ و سال ۹۲ نیز توقیف شده بود و در سال ۹۳ نیز سه بار تذکر کتبی گرفته بود.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.