ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس مجلس ایران انتشار دوباره یالثارات را پیگیری می‌کند

«لاریجانی گفت که وظایف هیأت نظارت و اختیارات آن مشخص و روشن است و «باید دید که روی چه حسابی این نشریه این کار را کرده است».

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت که مسأله انتشار مجدد هفته‌نامه یالثارات را پس از توقیف آن توسط هیأت نظارت مطبوعات پیگیری خواهد کرد.

عکس از آرشیو - لاریجانی دلیل آغاز دوباره انتشار نشریه یالثارات را پیگیری خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، لاریجانی شنبه ۱۶ مرداد در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت که پس از این جلسه دلیل انتشار دوباره نشریه یالثارات پس از لغو مجوز را بررسی و  پیگیری خواهد کرد.

لاریجانی گفت: «وظایف هیأت نظارت و اختیارات آن مشخص و روشن است و باید دید که روی چه حسابی این نشریه این کار را کرده است».

هفته نامه «یالثارات» چهارشنبه ۱۳ مرداد دو روز پس از آنکه سخنگوی وزارت ارشاد از توقیف و لغو امتیاز آن خبر داده بود بار دیگر منتشر شد.

این نشریه دوشنبه ۱۱ مرداد با رأی اکثریت اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شده بود.

هفته‌نامه یالثارات در آخرین شماره خود تصاویری از چند هنرمند ایرانی به همراه همسرانشان در جشن حافظ منتشر و از پوشش همسران این هنرمندان انتقاد کرد. در تیتر این مقاله، هنرمندان مرد ایرانی را با لفظ توهین‌آمیزی توصیف کرد.

خانه سینما ۱۰ مرداد با انتشار اطلاعیه‌ای خواهان آن شده بود که مسئولان قضایی «پاسخ تأدیب کننده‌ای» به این هفته‌نامه بدهند.

پیش از این نیز این هفته‌نامه در سال‌های ۹۴، ۹۲ و ۷۶ توقیف شده بود و در سال ۹۳ سه باز تذکر کتبی گرفته بود.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.