ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در پی حمله فردی با قمه به پلیس: نخست وزیر بلژیک با مسئولان امنیتی دیدار کرد

نخست وزیر بلژیک گفت که این حمله «تروریستی» بوده است. رسانه‌های بلژیک گزارش دادند که این فرد پیش از زخمی کردن مأموران پلیس فریاد «الله اکبر» سر داده است.

در پی حمله یک مرد با قمه به دو پلیس زن در بلژیک،  شارل میشل، نخست وزیر این کشور که برای گذران تعطیلات در جنوب فرانسه به سر می‌برد به بلژیک بازگشت و در جلسه‌ای با مسئولان و سرویس‌های امنیتی این کشور دیدار کرد.

عکس از آرشیو- نخست وزیر بلژیک گفت که شواهد اولیه نشان می‌دهد که این حمله «تروریستی» بوده است

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، نخست وزیر بلژیک صبح یکشنبه هفتم اوت/ ۱۷ مرداد، پس از بازگشت به بروکسل جلسه‌ای با حضور سران پلیس فدرال و مسئولان سرویس‌های امنیتی بلژیک تشکیل داد.

بارنت لیت، سخنگوی نخست وزیر بلژیک گفت که میشل با آژانس مستقل OCAM که خطرات امنیتی در بلژیک را ارزیابی می‌کند مشورت کرده و تصمیم گرفته است که وضعیت امنیتی در کشور را برای پیشگیری از تهدیدات احتمالی در همین سطح حفظ کند.

جلسه نخست وزیر بلژیک با دیگر سرویس‌های امنیتی هم‌چنان ادامه دارد.

پلیس شهر شارلروا شامگاه شنبه ششم اوت گزارش داد که مردی با قمه به دو پلیس زن در این شهر حمله کرد. صورت یکی از این دو پلیس «به شدت» زخمی شده است.

پلیس به این فرد مهاجم شلیک و او را مجروح کرد. نام و مشخصات این فرد تاکنون منتشر نشده است.

نخست وزیر بلژیک گفت که شواهد اولیه نشان می‌دهد که این حمله «تروریستی» بوده است. رسانه‌های بلژیک گزارش دادند که این فرد پیش از زخمی کردن مأموران پلیس فریاد «الله اکبر» سر داده است.

دولت بلژیک از زمان بمب‌گذاری در فرودگاه و متروی بروکسل در ماه مارس گذشته، سطح امنیتی این کشور را بالا برده و در چند عملیات ضدترور افرادی را به اتهام دست داشتن یا طرح‌ریزی حملات تروریستی بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.