ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پاسخ ترامپ به ۵۰ کارشناس امنیت ملی: نخبگان واشنگتن‌نشین

۵۰ کارشناس امنیت ملی حزب جمهوری‌خواه در یک نامه سرگشاده از مردم خواسته‌اند به ترامپگ رأی ندهند. نامزد حزب جمهوری‌خواه بلافاصله در مقام پاسخگویی برآمد.

۵۰ کارشناس امنیت ملی حزب جمهوری‌خواه در یک نامه سرگشاده به رأی‌دهندگان آمریکایی اعلام کردند که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه از صلاحیت و تجربه لازم برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برخوردار نیست. یک روز پس از انتشار این نامه در رسانه‌های آمریکا، دونالد ترامپ در مقام پاسخگویی برآمد.

افزایش مخالفت‌ها با دونالد ترامپ در حزب جمهوری‌خواه

ترامپ از امضاکنندگان این نامه به عنوان نخبگان واشنگتن‌نشین که به قدرت چنگ زده‌اند یاد کرده است.

امضاکنندگان این نامه همگی از چهره‌های شناخته‌شده در عرصه سیاست خارجی و امنیت ملی ایالات متحده آمریکا هستند. ترامپ در پاسخ‌اش به آن‌ها، این گروه را متهم کرده که با تصمیم‌گیری‌های اشتباهشان باعث قدرت گرفتن گروه دولت اسلامی (داعش) شده‌اند و به این ترتیب امنیت جهان را به خطر انداخته‌اند.

۵۰ کارشناس حزب جمهوری‌خواه در نامه سرگشاده‌شان که روز گذشته در نیویورک تایمز منتشر شد، به رأی‌دهندگان آمریکایی هشدار داده‌اند که به هم‌حزبی آن‌ها در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا رأی ندهند.

آن‌ها نوشته‌اند که دونالد ترامپ «خطرناک‌ترین رییس جمهوری آمریکا» در تاریخ این کشور خواهد بود.

امضاکنندگان این نامه از ترامپ به عنوان مردی که برای احراز ریاست جمهوری آمریکا از شخصیت و تجربه کافی برخوردار نیست و به ارزش‌ها هم اعتقاد ندارد یاد کرده‌اند. امضاکنندگان این نامه در همان حال از هیلاری کلینتون، نامزد انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه هم فاصله گرفته‌اند و درباره صلاحیت او هم ابراز تردید کرده‌اند.

مایکل هیدن مدیر سابق سیا یکی از امضاگنندگان این نامه است.

روز گذشته، ای بی سی گزارش داد که در آخرین تلاش‌های جمهوری‌خواهان مخالف دونالد ترامپ، اوان مکمولین، مأمور سابق سازمان سیا و پژوهشگر حوزه سیاست‌گذاری
در مجلس نمایندگان آمریکا خود را به‌ عنوان نامزد مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ کاندید کرد.

او به شبکه ای بی سی گفته که هدفش این است که نگذارد ترامپ تنها گزینه برای رأی‌دهندگان حامی جمهوری‌خواهان باشد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.