ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رضا پهلوی خواهان آزادی مهدی خسروی شد

رضا پهلوی به ماتئو رنتسی، نخست‌وزیر ایتالیا نامه‌ای نوشته و از او خواسته که مانع از بازگرداندن مهدی خسروی به ایران شود. شاهزاده ایرانی هشدار داده که در ایران خسروی را اعدام می‌کنند.

رضا پهلوی، فرزند محمد رضا پهلوی، پادشاه پیشین ایران به ماتئو رنتسی، نخست‌وزیر ایتالیا نامه‌ای نوشته و از او خواسته که مانع از بازگرداندن مهدی خسروی به ایران شود. او به نخست وزیر ایتالیا هشدار داده که چنانچه خسروی را به ایران بازگردانند، ممکن است او را اعدام کنند.

مهدی خسروی با نام مستعار یاشار پارسا

۱۶ مرداد سال جاری، پلیس کشور ایتالیا، مهدی خسروی، فعال حقوق بشر و پناهنده سیاسی مقیم انگلستان را بعد از ورود به ایتالیا بازداشت کرد.

مهدی خسروی دبیر اجرایی شورای ملی ایرانیان است. نام او به دلیل شکایت جمهوری اسلامی در فهرست پلیس بین‌الملل قرار داشته و به همین دلیل پلیس ایتالیا هم او را بازداشت کرده است.

جمهوری اسلامی خسروی را به «فساد مالی و جرایم اقتصادی» متهم کرده است.

رضا پهلوی در نامه‌اش به نخست وزیر ایتالیا نوشته است: «هر گونه اقدامی برای بازگرداندن مهدی خسروی به جمهوری اسلامی، خطر شکنجه و اعدام را برای او به همراه خواهد داشت. چنین مورد مهم حقوق بشری نیازمند دخالت شماست تا ایشان بتوانند به انگلستان بازگردند.»

مهدی خسروی با نام مستعار یاشار پارسا در وبلاگ گمنامیان مقالاتی را منتشر می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    قرار دادهای محرمانه با شرکتهای ورشکسته ایتالیایی ایتالیا برای حکومت اسلامی کار ساز شد!

  • nader

    در پرونده برنامه نود، لباس بی کیفیت تیم ملی ایران و لباس پیشرفته تیم ملی کره توسط یک کارشناس پوشاک انجام شد و گزارش آن پخش شد. و بعد دوربین مخفی تاسف بار از پشت پرده قراردادهای شرکت جیووا با تیم های ایرانی و دلالی های صورت گرفته و تولید لباس های بی کیفیت در ایران به نام ایتالیایی پخش شد که تکان دهنده به نظر می آمد. طبق قرارداد هر پیراهن ۱۳ یورویی را ۶۹ دلار حساب کرده اند و قرار داد ۷۰ ملیون دلاری بسته اند؟! در برنامه دیشب نود نه درخشان عضو کمیته بازاریابی و نه عباس ترابیان دبیرکمیته بازاریابی و نه علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال پاسخگو نبودند. مثلثی که قراردادهای لگیا و آل اسپورت را بسته بودند و حالا سومین قرارداد را هم بسته اند!. در نهایت مهدی تاج روی آنتن آمد تا هم پاسخ بدهد که البته سعی در توجیه مسایل داشت و گفت که قرارداد جیووا در دوران او بسته نشده و حالا سعی می کند این برند را عوض کند!!