ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: مشهد شهر عیاشی و گردشگری و کنسرت نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان بر منع برگزاری کسنرت‌های موسیقی تأکید کرد. او از کسانی که خواهان برگزاری کنسرت‌های موسیقی در خراسان‌اند خواست که جای دیگری را برای زندگی انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه نماز جمعه مشهد بر منع برگزاری کسنرت‌های موسیقی در استان خراسان تأکید کرد. او از کسانی که خواهان برگزاری کنسرت‌های موسیقی در خراسان‌اند خواست که جای دیگری را برای زندگی انتخاب کنند.

احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی

آیت‌الله احمد علم‌الهدی ظهر جمعه ۲۲ مرداد در نماز جمعه مشهد از کارزارهایی که در روزهای گذشته برای لغو ممنوعیت برگزاری کنسرت موسیقی در استان خراسان برگزار شده بود به عنوان «اردوکشی بر ضد امام رضا و مقابله با حرم امام» یاد کرد. او گفت: «مدیران، طراحان و برنامه‌ریزان و ساکنان‌ مشهد بدانند که این شهر آن‌قدر عاشق امام رضا دارد که نمی‌گذارند شما در برنامه‌ریزی‌ها و عیاشی‌هایتان آزاد باشید.»

دادستان مشهد ۱۵ مرداد سال جاری پس از لغو کنسرت موسیقی سالار عقیلی اعلام کرده بود که در استان خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی برگزاری کنسرت موسیقی ممنوع است. علی جنتی، وزیر ارشاد اسلامی به احکام شرعی و اختلاف نظر مراجع تقلید در مورد حرام بودن یا حلال بودن موسیقی اشاره کرده بود. نماینده ولی فقیه اما در خطبه نماز جمعه مسئولان وزارت ارشاد را به کوته‌فکری متهم کرد و گفت: «دیگر ما نباید بر سر لغو کنسرت با مردم و برخی مسئولان به خاطر کوته‌فکری‌شان چانه‌زنی داشته باشیم. موسیقی حلال، حرام هرچه هست به‌ جای خود محفوظ. هر کس پیرو مرجع تقلید خود است.»

خطیب جمعه مشهد به طرح‌های سازمان میراث فرهنگی برای رونق گردشگری در مشهد هم تاخت: «طراحان توریستی و گردشگری برای این کشور که می‌خواهند توریست خارجی جذب کنند و به فکر این هستند که یک جریان فرهنگی ضد دینی برای توریست خارجی راه بیندازند، دور این شهر خط قرمز بکشند، اینجا مال امام رضا است و حق تجاوز به حریم امام هشتم ندارند.»

پیش از این حسین زارع‌صفت، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی خواهان گسترش گردشگری در مشهد در کنار زیارت شده بود.

علم‌الهدی در خطبه نماز جمعه امروز مشهد در مقام پاسخگویی برآمد و گفت: «اینجا شهر گردشگری نیست که مرتب مرکز تفریحی و عیاشی درست کنند و مردم از اطراف و اکناف بیایند، نیم ساعت زیارت امام رضا و همه فسق و فجورشان را برای این شهر بیاورند.»

او بدون آنکه از مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی نام بیاورد او را خطاب قرار داد و گفت: «چرا هر نوع سلیقه و فکر گردشگری و توریست‌پروری آن‌ هم توریست عیاش خوش‌گذران فاسق و فاجر در مغز یک آقای مدیر به وجود می‌آید؟»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سهیلا

    گوریل انگوری

  • سهیلا

    راه خوبی را دارن میرن. بزودی همون بلا که در رنسانس سر کلیسا اومد سر اینها هم خواهد آمد. اینها پس از این حکومت همه باید به یک نقطه تبعید شوند مثل قم و در آنجا هر سبک حکومتی دوست دارند اجرا کنند و اگر دخالتی در سایر نقاط ایران کردند دندانهایشان را در دهانشان خرد نمایند. اینها فکر کردند دارند به مقام خدایی نائل می آیند. یادشان رفته همه مردم را فریب دادند تا به پول و لذایذ و مقامات و قداست برسند.

  • roozbeh

    لعنت ابدی بر جد و آبادتون که مملکت رو به این روز در آوردید. از این جمهوری اسلامی کرهیتان بیذارم. هر روز درد هر روز زور هر روز فشار هر روز محدودیت. کشور رو بجایی رسوندید که اگر یک کشور خارجی به ایران حمله کنه مردم به اونها به چشم نیروهای آزادیبخش نگاه خواهند کرد. واقعا ننگ بر شما . یادم میاد شاه میگفت هرکی نمخواد عضو حزب رستاخیز بشه بیاد پاسشو بگیره از این کشور بره حالا این یارو میگه هرکی نمیخواد صبح تا شب نماز و روضه بخونه از مشهد بره خوب مرتیکه مگه جاهای دیگه تو این خراب شده مملکت از مشهد بهتره. بیشرف اینجا سر زمین آبا اجدادیشه که تو میخوای بخاطر توله چند نسل بعد محمد (عرب)اونو از اونجا بیرون کنی. مردم غیرتتون کجاست چرا ساکتیت؟

  • Farid

    آیت‌الله منتظری همچنین در خاطرات خود نوشته بود: "اول محرم شد من آقای نیری که قاضی شرع اوین و آقای اشراقی که دادستان بود و آقای رئیسی معاون دادستان و آقای پورمحمدی که نماینده اطلاعات بود را خواستم و گفتم الان محرم است حداقل در محرم از اعدام‌ها دست نگه دارید، آقای نیری گفت: "ما تا الان هفتصد و پنجاه نفر را در تهران اعدام کرده ایم، دویست نفر را هم به عنوان سر موضع از بقیه جدا کرده ایم، کلک اینها را هم بکنیم بعد هر چه بفرمایید!!

  • حق بین

    این سخنان از استبداد هم فراتر است. حکومت یک سلیقه افراطی بر کل خراسان رضوی قابل قبول نیست. نمی توان زندگی را بر مردم یک منطقه تنگ کرد و از آنها خواست اگر دوست ندارند به جایی دیگر مهاجرت کنند!

  • پرویز

    خوب راست میگه، مشهد شهر برگزاری کنسرت موسیقی، هنر و فرهنگ نیست، مشهد شهر صیغه براس عراقیها، لبنانی ها و عربهاست.

  • بهنام

    باز هم این فسیل و این بابا نوئل اسلامی برای مردم خط و نشان کشید و بار دیگر ثابت کرد که در جمهوری اسلامی هر چیزی که باعث خوشی و تفریح مردم باشد حرام و هر آنچه که باعث بدبختی و بیچارگی مردم باشد ، حلال است . به امید سرنگونی و ریشه کنی اسلام ناب محمد کذاب و کلیه اراذل و اوباش حکومتی وابسته به آن .

  • بهمن موحدی (بامدادان)

    علم الهدی درست گفته است. مشهد شهر صیغه و فحشا است.

  • اﺭﺟﻤﻨﺪ

    اﻳﻦ اﻭﺑﺎﺷﻬﺎ ﺑﺪﻭﻥ اﻳﻨﻜﻪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻫﻢ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻭاﺗﻴﻜﺎﻧﻴﺰﻩ ﻛﺮﺩﻥ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺑﻪ اﻣﻴﺪ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺭا ﻫﻤﻪ ﺩﺭ ﻳﻚ ﺷﻬﺮ ﺟﻤﻊ ﻛﺮﺩﻩ و ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﻛﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﻫﺮ ﭼﻪ ﻣﻴﺨﻮاﻫﻨﺪ ﻓﺴﺎﺩ و اﺧﺘﻼﺱ ﻛﺮﺩﻩ و ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺭا ﺩاﺭ ﺯﺩﻩ و ﺑﺎ ﻫﻢ ﺻﻴﻐﻪ ﺷﻮﻧﺪ

  • بهزاد

    دیوث مذهبی هم ایشون هستند...!!!