ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انهدام ۱۳ بنز و پورشه برای مبارزه با قاچاق کالا

معاون سازمان مبارزه با قاچاق ارز و کالا در شهر شیراز گفته است که ۱۳ خودروی بنز و پورشه به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد تومان، منهدم خواهند شد.

معاون سازمان مبارزه با قاچاق ارز و کالا در شهر شیراز گفته است که ۱۳ خودروی بنز و پورشه قاچاقی وارد شده، به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد تومان، منهدم خواهند شد.

عکس از آرشیو

سیدعبدالمجید اجتهادی، معاون سازمان مبارزه با قاچاق ارز و کالا در شهر شیراز، روز ۲۳ مرداد از امحای ۱۳ خودروی خارجی که به‌صورت قاچاق وارد ایران شدند، خبر داد.

این خودروها که با حضور مسئولان انهدام خواهند شد، بنز اس ۵۰۰ و پورشه هستند و ارزش آنها ۱۴ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

معاون مبارزه با قاچاق ارز و کالای تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با «تسنیم» گفت که این پرونده دو متهم دارد که «جدای از توقیف کالای قاچاق به ۱۴ میلیارد تومان جریمه نقدی نیز محکوم شده‌اند.»

اجتهادی گفته است که اگر متهمان پرونده جریمه را نپردازند ممکن است که به ۱۵ سال حبس محکوم شوند.

انهدام مشروبات الکلی که به‌صورت قاچاق به ایران وارد می‌شوند رسمی  نمایشی در کارزارهای مبارزه با قاچاق کالا در ایران است اما اگر این خودروها منهدم شوند این اولین بار است که سازمان مبارزه با قاچاق ارز و کالا پورشه و بنز  به دور می‌ریزد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سپهر

    مثل RQ 170 که ساختن یه دونشو نگه دارن تا سال دیگه خوردو بنز ملی سوار شیم ! نخواستن بدن آنالیزر های دانشکده خودرو و مکانیک ، باز نخواستن بدن به پلیس ، باز نشد بفروشن پولشو بفرستن سوریه و لبنان ، دلشون نخواست این کارا رو کنن ماشین ها رو تقدیم آقا زاده ها کنن بجای پژو آخوندی چار تا پورشه تو خیابونا ببینیم... :)

  • جهان

    جنون از نوع خمینی و خلخالی که ایران را هم منهدم کردند ایا نمیشود این ماشینها را در جاده های مرزی در اختیار پلیس زد قاچاق گذاشت و بر ای دستگیر کردن قاچاقچیان مواد مخدر به کار گرفت یا آنها خودی هستند و نباید دستگیر شوند یا نمیشود اینها را فروخت و به مداوای بی گناهانی که معتاد شده اند پرداخت