ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مردی مقابل شورای شهر تهران اقدام به خودسوزی کرد

این فرد برای حل مشکلاتش درخواست وام داشته اما مسوولان روابط عمومی شورای شهر تهران او را مدام به مکان‌های مختلف ارجاع داده‌اند و او در اعتراض اقدام به خودسوزی کرد.

شورای شهر تهران از خودسوزی مردی در مقابل ساختمان شماره ۲ شورای شهر تهران خبر داد.

مردی که مقابل شورای شهر تهران اقدام به خودسوزی کرد به بیمارستان انتقال یافت

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، ابوالفضل قناعتی، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت که این مرد صبح یکشنبه ۲۴ مرداد در اعتراض به عدم رسیدگی مسئولان روابط عمومی و ارتباطات مردمی شورای شهر تهران به درخواست وامش، دست به خودسوزی زد.

نام این فرد فاش نشده اما به گفته قناعتی او از ناحیه دست، سینه و صورت دچار ۲۰ درصد سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

این عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت که این فرد برای حل مشکلاتش درخواست مساعدت و وام از شهردار تهران داشته است که شهردار نیز دستور رسیدگی به درخواست این مرد را به قسمت روابط عمومی و ارتباطات مردمی ارجاع داده است. اما مسئولان مربوطه او را مدام به مکان‌های مختلف ارجاع داده‌اند و نهایتاً این فرد صبح یکشنبه پس از مراجعه مجدد به دفتر ارتباطات مردمی و عدم پاسخگویی مناسب برای بررسی درخواستش، اقدام به خودسوزی کرد.

شهرام گیل‌آبادی، رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت که این فرد «مشکلات روحی» داشته است و «کمک به چنین افرادی وظیفه دستگاه‌هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی است».

گیل آبادی درباره مطالبات این فرد از شورای شهر گفت: «بخشی از مشکلات این فرد برای تهیه جهیزیه و ودیعه وام مسکن بوده که برای ودیعه وام مسکن قول مساعدی داده شده تا از طریق دستگاه‌های ذیربط پیگیری شود و همچنین در باره تهیه جهیزیه نیز قول داده شده بود که از طریق یکی از خیریه‌ها مشکل پیگیری و حل شود».

او اضافه کرد که این فرد برای تمدید غرفه‌ای در بازار ازگل که از سوی شهرداری چهار دوره در اختیار او قرار گرفته بوده به شورای شهر مراجعه کرده که پس از اطلاع از عدم واگذاری غرفه دست به خودسوزی زده است.

آمار خودکشی و خودسوزی در ایران در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. براساس آمارهای منتشرشده، در ایران از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت کشور ۶ نفر در سال به دلیل خودکشی جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.