ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شنبه خونین در حلب: ۴۹ غیرنظامی کشته شدند

در حمله هوایی جنگنده‌های دولت سوریه به مناطق تحت کنترل شورشیان در شهر حلب و حومه آن ۴۰ تن کشته شدند. شبکه فعالان محلی آمار کشته‌ها را ۴۵ تن می‌داند.

فعالان سوری و رسانه‎های دولتی سوریه می‌گویند در جریان درگیری نیروهای دولتی و شورشیان در استان حلب دست‌کم ۴۹ غیرنظامی از جمله پنج کودک جان خود را از دست دادند.

حلب: یکی از جبهه‌های اصلی جنگ داخلی سوریه است

دیدبان حقوق بشر سوریه که در لندن مستقر است گزارش داد که در حمله هوایی جنگنده‌های دولت سوریه به مناطق تحت کنترل شورشیان در شهر حلب و حومه آن ۴۰ تن کشته شدند. شبکه فعالان محلی آمار کشته‌ها را ۴۵ تن می‌داند.

رسانه‌ها دولتی و گروه‌ها ناظر بر جنگ سوریه اعلام کردند در گلوله‌باران شورشیان بر نواحی تحت کنترل دولت در شهر حلب نیز ۹ نفر از جمله دو کودک جان خود را از دست دادند و ۲۲ تن دیگر مجروح شدند.

در پنج سالی که از جنگ داخلی سوریه می‌گذرد، به تدریج شهر حلب به دو بخش منفک شده است: بخشی از شهر در دست شورشیان مخالف اسد و بخشی در دست ارتش سوریه است. هدف ارتش سوریه این است که همه مناطق شهر را تصرف کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.